خبرگزاری کار ایران

در ورزشگاه شماره دو کارگران:

مراسم گرامیداشت سال‌روز تصویب قانون کار آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۶۷

چکیده: «حضور کارگران فرا‌تر از پیش‌بینی برگزار کنندگان مراسم بوده است به طوری که کارگران علاوه بر استقرار در جایگاه تماشاچیان، در زمین ورزشگاه و خیابان‌های اطراف نیز حضور دارند.»

مراسم گرامیداشت بیست و سومین سال‌روز تصویب قانون کار با حضور هزاران کارگر دقایقی پیش در ورزشگاه شماره دو کارگران آغاز شد.

به گزارش ایلنا، حضور کارگران فرا‌تر از پیش‌بینی برگزار کنندگان مراسم بوده است به طوری که کارگران علاوه بر استقرار در جایگاه تماشاچیان، در زمین ورزشگاه و خیابان‌های اطراف نیز حضور دارند.

بر اساس اطلاعات اولیه، کارگران حاضر در این مراسم هفت هزار نفر تخمین زده می‌شوند که عمدتاً از کارخانه‌های محورهای جاده قدیم و مخصوص کرج، شهر ری، اسلامشهر، رباط کریم، محور شرق تهران و شهرهای اطراف پایتخت خود را به ورزشگاه شماره دو کارگران واقع در کیلومتر ۹ جاده قدیم کرج رسانده‌اند.

مراسم گرامیداشت بیست و سومین سالروز تصویب قانون کار در حالی برگزار می‌شود که سال گذشته دولت محمود احمدی‌نژاد با ارائه لایحه‌ای به مجلس قصد تغییر ۷۴ ماده از این قانون را داشت. فعالان کارگری عمده مواد مورد نظر این لایحه را در جهت تضعیف امنیت شغلی و ابزارهای حمایتی از کارگران می‌دانستند.

به نظر می‌رسد دلیل استقبال غیر منتظره کارگران پایتخت و شهرهای اطراف از مراسم پاسداشت قانون کار، سرنوشت نامعلوم لایحه مذکور در دولت یازدهم باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز