خبرگزاری کار ایران

پیگیری نگرانی کارگران از روابط عمومی کارخانه؛

کارگران لوله صفا نگران طولانی شدن تعطیلات نباشند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۵۸

چکیده: «مدیران این واحد سعی کردند برای آمادگی بیشتر کارگران برای کار و تولید به تعطیلات‌شان بیفزایند. / هیچ مشکلی که باعثنگرانی کارگران شود، وجود ندارد.»

در حالی که با اعلام تعطیلی کارخانه لوله سازی صفا از امروز(دو شنبه) به مدت پنج روز، کارگران با توجه به سابقه قبلی از تعطیلی دائمی و از دست دادن شغل‌شان ابراز نگرانی می‌کنند، روابط عمومی این واحد تولیدی افزایش روزهای تعطیل کارگران را «به مناسبت عید قربان» ذکر کرد.

«جمشیدی» مسئول روابط عمومی گروه صنعتی صفا در گفتگو با ایلنا اعلام کرد: کارخانه لوله سازی صفا از صبح امروز دوشنبه ۲۲ مهر ماه تا صبح روز شنبه بیست و هفتم تعطیل اعلام شده است و در این بین هیچ مشکلی که باعثنگرانی کارگران شود، وجود ندارد.

او با اشاره به اشتغال ۱۱۰۰ کارگر در این واحد تولیدی افزود: با توجه به اینکه روز چهارشنبه به مناسبت عید سعید قربان تعطیل رسمی است، مدیران این واحد سعی کردند برای آمادگی بیشتر کارگران برای کار و تولید به تعطیلات‌شان بیفزایند.

جمشیدی در بخشی دیگر از سخنان خود در پاسخ به سوالی دیگری پیرامون معوقات سه ماهه کارگران کارخانه پروفیل صفا، یکی دیگر از واحدهای زیر مجموعه گروه صنعتی صفا، اظهار داشت: مجموع معوقات حقوقی این کارگران حدود یک ماه است.

او در این باره اضافه کرد: ۸۰ درصد از معوقات حقوقی کارگران پروفیل صفا به صورت علی الحساب پرداخت شده است که متاسفانه کارگران مساعده‌هایی را که به حسابشان واریز می‌شود را در نظر نمی‌گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز