خبرگزاری کار ایران

معاون مطبوعاتی ارشاد:

ثبت‌نام در سایت سمان ازسر گرفته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۶۳۸

شرط عضویت در سایت سمان اینگونه است که خبرنگاران باید از طرف مجموعه کاری خود بیمه شده باشند زیرا در بسته‌های حمایتی معاونت مطبوعاتی، هزینه‌ی بیمه خبرنگاران از طریق موسسات و مطبوعات و خبرگزاری‌ها بطور کامل پرداخت می‌شود.

به زودی با حضور یک هیات هفت نفره از اهالی مطبوعات؛ سایت سمان و اعضای آن پالایش می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ حسین انتظامی(معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد) با اعلام این مطلب افزود: شورای تخصصی متشکل از هفت عضو این کار را انجام می‌دهد و به زودی اولین جلسه‌ی این شورای برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد، یک استاد روزنامه‌نگاری یا علوم ارتباطات دانشگاه تهران، یک استاد علوم ارتباطات به انتخاب شورای پژوهشی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، یک پیشکسوت مطبوعات، نماینده شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی روزنامه‌نگاری و نماینده شورای هماهنگی تشکل‌های مدیریتی مطبوعات به همراه نماینده انجمن خبرنگاران حوزه رسانه عضو این شورا هستند.

انتظامی افزود: هدف ما این است که خبرنگاران واقعی شناسایی شوند و در این پالایش؛ ملاک‌هایی همچون آثار، سوابق، مدرک و رشته تحصیلی، گذراندن دوره‌های کارآموزی و منتخب شدن در جشنواره مطبوعات به عنوان ملاک‌های ارزیابی بوده و براساس آن ثبت‌نام شدگان در سایت سمان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و رتبه‌بندی می‌شوند.

وی ادامه داد: افرادی که عضویت آنها تایید شود؛ می‌توانند از خدماتی همچون بیمه تکمیلی، کلاس‌های آموزشی رایگان یا هر نوع امکاناتی که قرار است به خبرنگاران و روزنامه‌نگاران واقعی تعلق گیرد؛ استفاده کنند.

وی افزود: شرط عضویت در سایت سمان از این پس اینگونه است که خبرنگاران باید از طرف مجموعه کاری خود بیمه شده باشند زیرا در بسته‌های حمایتی معاونت مطبوعاتی، هزینه‌ی بیمه خبرنگاران از طریق موسسات و مطبوعات و خبرگزاری‌ها بطور کامل پرداخت می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز