خبرگزاری کار ایران

اعلام فراخوان طراحی پوستر اولین راهپیمایی بانوان زنجانی در شهریور ۱۳۵۷

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۸۹۲

رئیس حوزه هنری استان زنجان از فراخوان طراحی پوستر با موضوع اولین راهپیمایی خود جوش بانوان زنجانی علیه رژیم طاغوت در ۹ شهریورماه ۱۳۵۷ خبر داد.

رئیس حوزه هنری استان زنجان, گفت: علاقمندان تا(۶ شهریور ماه) سال ۱۳۹۳ آثار خود را می توانند به دبیرخانه مسابقه به آدرس زنجان، اعتمادیه، خیابان معلم، نبش کوچه ششم شرقی، پلاک ۴۶ و یا از طریق پست الکترونیکی Admin @ artzanjan. ir ارسال کنند.

حمیدرضا اسماعیلی، امروز یکشنبه(۱۹مرداد) با اعلام این خبر گفت: مسابقه طراحی پوستر با موضوع اولین تظاهرات خودجوش بانوان زنجانی در شهریور ماه ۱۳۵۷ علیه رژیم پهلوی با هدف بهره گیری از ظرفیت گسترده هنرمندان در راستای تبیین و اطلاع رسانی درخصوص چگونگی وقوع این حرکت تاریخی و ثبت آن در دفتر افتخارات استان زنجان برگزار می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه نقش بانوان زنجانی در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی، اظهار کرد: زنده نگهداشتن این واقعه تاریخی، فراهم آوردن بستری مناسب برای ارایه توانمندی‌ها و کشف استعدادهای هنری همسو با اهداف این مسابقه و ترغیب هنرمندان فعال برای پرداختن به موضوعات انقلابی و دینی از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه است.

رئیس حوزه هنری استان زنجان با اشاره به جوایز نفیس این فراخوان، ابراز کرد: علاقمندان تا(۶ شهریور ماه) سال ۱۳۹۳ آثار خود را می توانند به دبیرخانه مسابقه به آدرس زنجان، اعتمادیه، خیابان معلم، نبش کوچه ششم شرقی، پلاک ۴۶ و یا از طریق پست الکترونیکی Admin @ artzanjan. ir ارسال کنند.

وی خاطر نشان کرد: رونمایی از طرح برگزیده در روز یکشنبه(۹ شهریورماه) سال جاری در محل برگزاری همایش بزرگ بانوان در زنجان انجام می گیرد.

یادآور می شود علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایتWWW. artzanjan. ir مراجعه و یا با شماره ۳۳۴۲۰۸۶۲-۰۲۴ تماس حاصل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز