خبرگزاری کار ایران

ثبت‌نام «شبی در کهکشان‌ها» در فرهنگسرای فناوری اطلاعات

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۴۹۱

ثبت نام رایگان برنامه ترکیبی «شبی در کهکشان‌ها» همزمان با سایر مراکز سازمان فرهنگی هنری در فرهنگ سرای فناوری اطلاعات صورت می‌گیرد.

«شبی در کهکشان‌ها» برنامه‌ای هنری ترکیبی است که در آن بخشی از زندگی ائمه اطهار(ع) و دفاع مقدس بصورت نمایشی ترکیبی در بوستان ولایت به اجرا درمی‌آید.

به گزارش ایلنا؛ این برنامه ترکیبی منظومه‌ای است که در آن بر اساس سناریویی مشخص و توسط گروه‌های کاردان و در فرآیندی تشکیلاتی، ابزار‌ها و روش‌های مختلف هنری از جمله موسیقی، نور، دکور، نمایش، جلوه‌های ویژه در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند تا پیامی از پیش تعیین شده را به شکلی واقعی و عینی بر مخاطبین حاضر عرضه کنند.

در این برنامه علاوه بر برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای ارتش در فضای جنبی بوستان ولایت، ۱۰۰ غرفه دیگر هم با موضوع‌های سبک زندگی، عفاف و حجاب، آشنایی با زندگی علما و شهدا، طب سنتی و بخش‌های بازی و سرگرمی برپاست.

شبی در کهکشان‌ها «طی ۳۰ شب از ساعت ۲۱ در بوستان ولایت برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برایثبت نام رایگان این برنامه به فرهنگ سرای فناوری اطلاعاتواقع در تقاطع خیابان جمهوری اسلامی و کارگر مراجعه و یا برایکسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۹۰۲۱۳۸تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز