خبرگزاری کار ایران

شب شعر آئینی فانوس خیال در سوگ امام علی(ع)

کد خبر : ۱۸۵۶۶۶

مجتمع فرهنگی هنری نور همزمان با ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) شب شعر «فانوس خیال» را با حضور شاعران آئینی مطرح کشور برگزار می‌کند.

شب شعر آئینی فانوس خیال سه شنبه ۲۴ تیرماه همزمان با ایام سوگواری شهادت امام علی(ع) و شب های گرامی قدر برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا؛ در این برنامه که محمود حبیبی شاعر آئینی اجرای آن را برعهده دارد، زهیر توکلی و حافظ ایمانی از شاعران پیشکسوت کشورمان به شعرخوانی در سوگ مولای متقیان حضرت علی(ع) می‌پردازند.

خاطرنشان می شود، شعرخوانی شاعران جوان و نقد و بررسی اشعار خوانده شده توسط شاعران پیشکسوت از دیگر برنامه‌های شب شعر آئینی فانوس خیال است.

علاقمندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند سه شنبه ۲۴ تیر ساعت ۱۷ به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت ا… کاشانی، بعد از پل ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کرده یا باشماره تلفن ۴۴۰۸۸۷۰۷ تماس بگیرند.

× آموزش ساده زیستی به کودکان

کارگاه آموزشی داستان و دستان امروز یکشنبه ۲۱ تیرماه به منظور آموزش قناعت و ساده زیستی به کودکان با بهره‌گیری از زبان داستان و قصه‌گویی در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.

در این کارگاه آموزشی؛ الهه سیاوشیان(عضو شورای کتاب کودک) به عنوان کارشناس حضور دارد و داستان‌هایی با موضوعات ساده زیستی به نقل از کتاب ارزشمند گلستان سعدی برای کودکان می‌خواند و آنها را برای ساخت کلاژ هدایت می‌کند.

این کارگاه قصه گویی امروز در مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت ا… کاشانی، بعد از پل ستاری، جنب شهر کتاب برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز