خبرگزاری کار ایران

مجوز ساخت ۱۵ بازی رایانه‌ای صادر شد

کد خبر : ۱۷۷۸۵۲

معاونت نظارت و ارزشیابی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اعلام کرد که با موافقت شورا پروانه ساخت این بنیاد، مجوز تولید ۱۵ بازی در سه ماه نخست امسال صادر شد.

بازی‌های " افسانه دریای نور " به نویسندگی سعید میلانی با سبک ماجرایی، " جام آتش " به نویسندگی حمیدرضا قاسم خواه با سبک بازی آنلاین، " جنگ دنیاها " به نویسندگی علیرضا قطبی با سبک شبیه سازی، " خوش نفس " به نویسندگی مجید برزگر با سبک ارکید، " قاهراف ۳۱۳ " به نویسندگی حسین عظیمی، ابراهیم وحدت و حمید سهرابی با سبک شبیه سازی، " کاپ فا " به نویسندگی منصور بهجتی اردکانی با سبک بازی آنلاین، " نیما " به نویسندگی صادق جبلی با سبک ارکیدو " بالا بالا " به درخواست شرکت شپیده ماهان و به نویسندگی پویا صداف با سبک پازل دارای مجوز ساخت از این بنیاد است.

به گزارش ایلنا؛ همچنین بازی‌های " جدل برروی سرعت " به نویسندگی کیوان ملک محمدی با سبک مسابقه‌ای، " در جستجوی خوشبختی " به نویسندگی شهاب میرزایی با سبک اجتماعی و داستانی، " سینا و مینا در محله " به درخواست موسسه دانش بانک و به نویسندگی وحید شاه آبادی با سبک ارکید، " فرار " به نویسندگی حسین صالحی و مهدی احمدی با سبک اکشن ماجرایی، " نبرد نهایی " به نویسندگی سید مهدی موسوی با سبک اکشن و آنلاین، " راز روشن " به نویسندگی حسین عظیمی و حمید سهرابی با سبک اکشن سوم شخص و " نجات سیاره من " به نویسندگی سید محمد طیب منصوری با سبک ارکید به درخواست شرکت کهکشان الکتریک، دارای مجوز ساخت است.

براساس اعلام شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، پروانه ساخت صرفا یک مجوز اولیه برای تولید بازی بوده و تایید توانایی متقاضی در تولید محصول نیست. بنابراین پس از تولید، اخذ پروانه مالکیت و مجوز انتشار الزامی است.

متقاضیان دریافت پروانه تولید " بازی‌های رایانه‌ای " می توانند به وبسایت معاونت نظارت و ارزشیابی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به نشانی www. EBazi. Org مراجعه و نسبت به دریافت و تکمیل فرم‌های مربوطه اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز