خبرگزاری کار ایران

اعضای هیأت علمی نیجریه‌ای به تهران آمدند

کد خبر : ۱۷۶۹۸۶

هیأت علمی دانشگاه «بایرو کانو» نیجریه، به همت رایزنی فرهنگی ایران در این کشور و با هدف آشنایی با ظرفیت‌های علمی و فرهنگی ایران، ظهر امروز وارد تهران شدند.

مرکز توسعه‌ی همکاری‌های علمی و دانشگاهی این سازمان، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در نیجریه را برای حضور این هیأت علمی در کشورمان یاری رسانده است.

به گزارش ایلنا؛ هیأت علمی نیجریه‌ای در طول اقامت خود در ایران، در جلسات دیدار با رؤسا و مسئولین دانشگاه‌های «خواجه نصیرالدین طوسی»، «مرکز تحقیقات کشاورزی کرج، وابسته به دانشگاه تهران» و معاون پژوهشی و آموزشی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی شرکت خواهد کرد.

حضور در نشست تخصصی با عنوان «بررسی آخرین وضعیت فرهنگی سیاسی نیجریه، به ویژه جریان بوکوحرام» با شرکت پژوهشگران و کارشناسان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در روز ۲۷ خرداد در محل سالن اجتماعات این سازمان، از دیگر برنامه‌های تدارک شده برای سفر این هیأت علمی آفریقایی است.

سفر به شهر مقدس مشهد، دیدار و ملاقات با رئیس و مسئولین دانشگاه‌های «فردوسی»، «دانشگاه علوم پزشکی مشهد» و دانشگاه «علوم اسلامی رضوی» و بررسی مسائل دوجانبه‌ی همکاری‌های علمی دانشگاهی ایران و نیجریه از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای این گروه نیجریه‌ای است.

بازدید از مراکز مراکز زیارتی، تاریخی، فرهنگی و سیاحتی تهران و مشهد، از جمله برنامه‌های جنبی در نظر گرفته برای فعالان دانشگاهی نیجریه‌ای است که به مدت یک هفته، به میزبانی مرکز توسعه‌ی همکاری‌های علمی و دانشگاهی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، میهمان کشورمان خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز