خبرگزاری کار ایران

بازی رایانه‌ای " تندیس مرگ " در انتظار ناشر

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۰۰۶

بازی " تندیس مرگ " که با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در شرکت فناوران ساتیار رایانه تولید شده؛ در انتظار ناشر برای ورود به بازار گیم است.

سام سیروس(مدیر پروژه بازی رایانه‌ای تندیس مرگ) گفت: این بازی مراحل تولید را سپری کرده و آماده عرضه به بازار گیم است.

به گزارش ایلنا؛ مدیرعامل شرکت فناوران ساتیار رایانه با یادآوری اینکه بازی رایانه‌ای تندیس مرگ قراد بود بهار سالجاری وارد بازار شود، توضیح داد: اکنون این اثر دراختیار شورای قیمتگذاری قرار دارد و منتظر معرفی ناشر برای نشر در بازار هستیم.

وی به داستان بازی تندیس مرگ اشاره کرد و افزود: این بازی درباره یک افسر تفنگدار دریایی است که با همکارانش در حال تعقیب یک قایق مشکوک به سمت جزیره‌ای خالی از سکنه می‌روند و داستان و ماجرای بازی اتفاقاتی است که درون جزیره انجام می شود اتفاقات و کارهایی چون تعقیب و گریز، درگیری‌های مستقیم، کمین و درگیری با اسلحه دوربین‌دار، صدا خفه‌کن و… نام برد.

سیروس با یادآوری اینکه داستان و جزیره طراحی شده در بازی کاملا خیالی است؛ ادامه داد: ایده جزیره از جزیره هاشیما که خالی از سکنه و نزدیکی کشور ژاپن قراردارد؛ گرفته شده است.

وی با بیان اینکه سبک بازی رایانه‌ای تندیس مرگ اکشن اول شخص و مضمونی داستانی و جنگی دارد؛ گفت: از ویژگی‌های منحصر به فرد این بازی می‌توان به امکانات و نبود یکنواختی و تفاوت‌های مختلف در هر مرحله اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت فناوران ساتیار رایانه گفت: در این بازی سعی شده با اضافه کردن امکاناتی مانند Ragdoll، چرخش کمر شخصیت‌ها، کنترل قایق و ماشین به صورت فیزیکی، مراحل متنوع و متفاوت از بازی را برای کاربران ارایه کرد.

سیروس افزود: در بازی رایانه‌ای " تندیس مرگ " از خودروهای ایرانی سمند و پراید، ناوچه توسن، کشتی طاووس بهشتی و… استفاده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز