خبرگزاری کار ایران

تجلیل از حماسه‌آفرینان فتح خرمشهر در همایش شکوه ایثار

کد خبر : ۱۶۸۹۶۹

با حضور خانواده شهدا و فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران از حماسه آفرینان فتح خرمشهر در همایش «شکوه ایثار» تجلیل می‌شود.

به مناسبت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر و روز «مقاوت، ایثار و پیروزی»، در همایش «شکوه ایثار» از حماسه آفرینان عملیات بیت المقدس تجلیل می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ در این همایش که با حضور فرماندهان نیروهای سه گانه ارتش جمهوری اسلامی ایران، مسوولان بنیاد شهید انقلاب اسلامی، نمایندگان شهرداری و ارشاد و پیشکسوتان عملیات فتح خرمشهر برگزار می‌شود از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و هم چنین پیشکسوتان حماسه آفرین ارتش جمهوری اسلامی در عملیات بیت المقدس تقدیر خواهد شد.

گرامیداشت یاد و خاطره شهید اسماعیل زارعیان، نویسنده جمله معروف دیوار خرمشهر و تجلیل از خانواده این شهید، روایت از زبان حماسه آفرینان و خانواده شهدا، اجرای موسیقی حماسی دفاع مقدس و پخش کلیپ‌های مربوط به دفاع مقدس و حماسه خرمشهر از دیگر بخش‌های همایش «شکوه ایثار» است.

همچنین نمایشگاه کتاب با موضوع جنگ و دفاع مقدس، نمایشگاه عکس شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس و نمایشگاهی از تندیس‌های امیران شهید ارتش در عملیات‌های مختلف از جمله شهید فلاحی، شهید صیاد شیرازی و شهید عباس دوران از جمله بخش‌های جنبی همایش «شکوه ایثار» خواهد بود.

ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران، معاونت اجتماعی شهرداری منطقه ۲۲، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات و شمال تهران، بنیاد شهید و امور ایثارگران مناطق ۲۲و۵ و گنج جنگ صنایع هوایی در برگزاری این همایش با فرهنگسرای تهران و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ همکاری و مشارکت دارند.

همایش «شکوه ایثار؛ آیین بزرگداشت قهرمانان فتح خرمشهر» روزشنبه سوم خرداد از ساعت ۳۰/۱۶ تا ۱۹ به نشانی همت غرب، بزرگراه آزادگان جنوب، شهرک گلستان، بلوار گل‌ها، انتهای یاس ششم، خیابان طوبی، سالن آمفی تئا‌تر مجموعه فرهنگی امام علی(ع) برگزار می‌شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۴۴۱۳۷۰۶۰ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز