خبرگزاری کار ایران

شش مشاور جدید در کنار مدیرعامل کانون

کد خبر : ۱۵۹۴۳۵

در ۶ حکم جدید، مشاوران مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب شدند تا تشکیل شوراهای‌ سیاست‌گذاری و اتاق‌های فکر کانون وارد مرحله‌ی تازه‌ای شود.

با صدور حکم‌های‌ جداگانه؛ شش مشاور جدید در کنار مدیرعامل کانون منصوب شدند.

به گزارش ایلنا؛ در این حکم‌ها که به امضای علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون رسیده است، حسین اسکندری به عنوان مشاور پژوهشی و آموزشی، محمود سلیمانی به عنوان مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران، مناف یحیی‌پور مشاور مدیرعامل و مسوول دبیرخانه شوراهای سیاست‌گذاری و طرح و برنامه، فریدون واحدی مشاور اجرایی، ایرج خرازی مشاور اقتصادی و عبدالرضا صادقی به عنوان مشاور فرهنگی منصوب شده‌اند.

بر همین اساس مدیرعامل کانون در حکم حسین اسکندری(استاد دانشگاه، روان‌شناس و مشاور پژوهشی و آموزشی کانون) اظهار امیدواری کرده که با مشارکت و هم‌فکری شورای سیاست‌گذاری امور فرهنگی در طراحی و ارتقاء امر پژوهش و آموزش در کانون اهتمام داشته باشد.

در همین زمینه برنامه‌ریزی برای تکریم ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های معزز شهدا و تبیین و ترویج شاخصه‌های مدیریت جهادی در کانون از جمله انتظارهای مدیرعامل از محمود سلیمانی مشاور وی در امور ایثارگران و سرپرست جدید کانون خراسان رضوی است.

حاجیان‌زاده همچنین از مناف یحیی‌پور روزنامه‌نگار و سردبیر روزنامه دوچرخه به عنوان مسوول دبیرخانه شوراهای سیاست‌گذاری و طرح و برنامه خواسته است با مشارکت و هم فکری شوراهای طرح و برنامه و سیاست‌گذاری تولید، فرهنگی، اقتصادی و کانون زبان ایران، در کانون پرورش فکری گام‌های موثری بردارد و از فریدون واحدی مشاور اجرایی نیز خواسته است تا با همکاری معاونان و مدیران کل حوزه‌ی ستادی و استانی، در ساماندهی ارتباط‌های درون سازمانی و برون سازمانی حوزه مدیرعامل و پیگیری‌های مربوطه و سایر امور ارجاعی اهتمام داشته باشد.

مدیرعامل کانون در عین حال در حکم ایرج خرازی مشاور اقتصادی و عبدالرضا صادقی مشاور فرهنگی با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۳۹۳ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، بر طراحی و برداشتن گام‌های موثر برای عملیاتی‌کردن این مفاهیم تاکید کرده است.

حاجیان‌زاده بهمن سال ۱۳۹۲ در آیینی که برای انتصاب معاون تولید و مدیرکل جدید کانون استان تهران برپا شده بود در سخنانی به صراحت گفت که به دنبال «طرحی نو در انداختن است»، تا جایگاه رفیعی برای مشاوران قایل شود و این مفهوم را نهادینه کند که کار اصلی در حوزه‌ی مشاوره صورت می‌گیرد.

مدیرعامل کانون همان زمان تاکید کرد که کانون باید از این طریق دارای پشتوانه‌های فکری و تحلیلی باشد و مدیران آن نیز از این پشتوانه‌ها بهره‌مند شوند و از آن حمایت کنند به همین دلیل این شوراها را تشکیل می‌دهیم تا همه ‌تصمیم‌ها بر اساس تکیه بر خرد جمعی گرفته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز