خبرگزاری کار ایران

پس از جلسه شورای سیاستگذاری اعلام می‌شود:

جزئیات و شرایط شرکت در چهارمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۴۴

ضوابط شرکت در چهارمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی و نحوه انتخاب برگزیدگان و اطلاعات تکمیلی پس از جلسه شورای سیاستگذاری که روز دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود، اعلام می‌شود.

ایلنا: دبیر چهارمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی از رشد جوایز و تفکیک رشته‌های ادبی در جشنواره چهارم خبر داد و گفت: با اتکا به خداوند متعال و تجربیاتی که از برگزاری ۳ دوره پیشین جشنواره بدست آوردیم؛ جشنواره چهارم را باشکوهتر از دوره‌های قبل برگزار خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا؛ حامد کمیلی افزود: در جشنواره چهارم مشارکت سازمان‌های خصوص و دولتی بسیار چشمگیر است و همین مشارکت قطعا به رشد جشنواره کمک زیادی خواهد کرد.

کمیلی همچنین افزود: با مشارکت یک شرکت فعال در عرصه تولید آثار موسیقی و استقبال خوانندگان مطرح کشور درصدد هستیم برای اولین بار در تاریخ هنر این مرز و بوم یک آلبوم موسیقی با موضوع کار و کارگر و استفاده از ترانه‌های برتر ارسالی به جشنواره تولید نماییم. طبق برنامه‌ریزی های انجام شده و با مشارکت یکی از انتشارات خوشنام از کتاب جشنواره نیز در اختتامیه جشنواره رونمایی خواهد شد.

کمیلی درباره جزئیات اجرای جشنواره گفت: جزئیات را پس از جلسه شورای سیاست‌گذاری که دوشنبه ۷ اردیبهشت ماه در محل ستاد بزرگداشت هفته کارگر برگزار خواهد شد؛ اعلام می‌کنیم.

دبیر جشنواره فرهنگی ادبی کارگر ایرانی با ابراز خرسندی از همکاری با حسین متولیان گفت: قطعا همکاری با ایشان نقطه عطف جشنواره چهارم بوده و از نظر تخصصی بر کیفیت جشنواره خواهد افزود.

وی با دعوت از تمام هنرمندان افزود: هنر باید در خدمت مردم باشد و هنرمند با مردم معنا پیدا می‌کند. امیدوارم تمام هنرمندان کشور عزیزمان برای خدمت به اکثریت مردم کشورمان که کارگران عزیز هستند پیشقدم شده و ما را خدمتگزار خود بدانند. درهای جشنواره کارگر ایرانی به روی تمام هنرمندان عزیز گشوده است.

کمیلی ابراز امیدواری کرد: با همت و تلاش و ورود هنرمندان به این عرصه توانمندی‌ها، موفقیت‌ها و مشکلات حمایت از کار و سرمایه ایرانی بهتر و بیشتر نمود پیدا کند تا دولتمردان با رصد تحرکات هنری بیشتر از قبل متوجه این مفاهیم شده و در راستای حل مشکلات کار و تولید اقدامات موثرتری را انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز