خبرگزاری کار ایران

جشنواره تجلیل از تلاشگران کیفیت برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۹۸

۴ چهره ماندگار کیفیت کشور در بخش‌های آموزش، هنرنگارگری، پزشکی و موسیقی تندیس زرین با همایل کیفیت، سیمین و بلورین کیفیت سال ۹۲ تجلیل می‌شوند.

ایلنا: بهروز ریاحی گفت: سومین جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کیفیت کشور، با هدف قدردانی از خادمان کیفیت در حوزه‌های مختلف برای سومین سال برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، دبیر سومین جشنواره تجلیل از تلاشگران کیفیت کشور با اشاره به اینکه این جشنواره در اول دی ماه در سالن همایشهای صدا و سیما برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره با سخنرانی حجت الاسلام حسن ابوترابی فرد(نایب رییس مجلس شورای اسلامی) آغاز می‌شود و تعدادی از مسوولان بخش غیردولتی دراین مراسم سخنرانی خواهند کرد.

وی با اعلام اینکه این مراسم با حضور ۷۰۰ نفر از کار‌شناسان، صاحبنظران و اساتید حوزه‌های کیفیت و سرآمدی برگزار می‌شود، گفت: دراین مراسم به ۴ چهره ماندگار کیفیت کشور در بخش‌های آموزش، هنرنگارگری، پزشکی و موسیقی تندیس زرین با همایل کیفیت، سیمین و بلورین کیفیت سال ۹۲ اهدا خواهد شد. علاوه بر این به برگزیدگان سطوح مختلف کیفیت، نشان و مدال کیفیت و لوح سپاس اهدا خواهد شد.

ریاحی با یادآوری اینکه این جشنواره با هدف تجلیل از افراد تاثیرگذار در حوزه کیفیت در رشته‌های محتلف همه ساله در آذر و دی ماه برگزار می‌شود، گفت: معیارهایی همچون حیطه تحت سرپرستی، تالیفات، آثار پژوهشی، تدریس در دانشگاه، اختراع و نوآوری و عرضه محصولات با کیفیت که منشا آن خلاقیت فردی این افراد بوده، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی با یاآوری اینکه تاکنون در ایران در حوزه محصول و عملکرد سازمانی، جوایزی به سازمان‌ها تعلق گرفته است؛ گفت: در این جنشواره محور کیفیت انسان است و مدیر، کار‌شناس، مربی، مدرس، ممیز، ارزیاب، مشاور و راهبر، شش سطوح مختلفی هستند که افراد در این سطوح مورد ارزیابی داوران مستقل قرار گرفته‌اند.

دبیر این جشنواره در مورد تفاوت این دوره جشنواره با دوره‌های قبلی گفت: در این دوره از جشنواره ویژگی‌های فنی، اجتماعی و شخصیتی افراد توسط جامعه کیفیت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی گفت: این افراد پس از اعلام رای به عنوان الگو در حوزه‌های مربوطه خود می‌توانند مورد توجه کاربران، کار‌شناسان و متخصصان قرار گیرند.

ریاحی با اعلام اینکه در این جشنواره ۳ برگزیده نهایی تجربیات و یافته‌های خود را در سه دهه تجربه به آگاهی مخاطبان می‌رسانند؛ گفت: پیش‌بینی شده تجربیات گرانسنگ برگزیدگان نهایی به مدت ۶ ماه از طریق سایت اطلاع رسانی جشنواره در اختیار ۳۵۰۰ عضو جامعه کیفیت کشور قرار گیرد.

وی افزود: همچنین در نظر گرفته شده برای اولین بار چهره‌های ماندگار کیفیت در کتابی با عنوان تلاشگران کیفیت کشور معرفی و در تیراژ ۲۰۰۰ جلد در سراسر کشور توزیع شود.

دبیر سومین جشنواره تجلیل از تلاشگران کیفیت گفت: این جشنواره به دنبال آن است که با نگاهی حرفه‌ای به نقش و تاثیر انسان بر محصول نهایی، توجه دوباره برنامه ریزان را در حوزه کیفیت محصول، کالا یا خدمات به عنصر اصلی که‌‌ همان انسان است، معطوف کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز