خبرگزاری کار ایران

شجاعی در گفتگو با ایلنا اعلام کرد:

طرح سازمان تامین اجتماعی برای ثبت نام بیمه در سه شعبه امکان‌پذیر نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۲۵

به دلیل آنکه روزنامه‌نگاران؛ نویسندگان و هنرمندان در سراسر کشور حضور دارند، نمی‌توان از آنها خواست برای ثبت‌نام به سه شعبه اعلام شده در تهران مراجعه کنند و باتوجه به تعداد متقاضیان، این شعبه‌ها نمی‌توانند پاسخگوی همه افراد باشند.

ایلنا: روز گذشته(۱۹ آذر) مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد؛ مشکل بیمه هنرمندان، روزنامه‌نگاران و نویسندگان حل شده است و سه شعبه‌ی صندوق حمایت، خانه هنرمندان و شعبه ۲۵ تامین اجتماعی به صورت پایلوت برای ثبت نام از اهالی فرهنگ و هنر درنظر گرفنه شده است؛ اما امروز(۲۰ آذر) شجاعی(رئیس صندوق حمایت از روزنامه‌نگاران نوبسندگان و هنرمندان) معتقد است که هرچند این تصمیم جای تشکر دارد اما قابل اجرا نیست.

شجاعی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با تشکر از همکاری‌های فراوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و تقدیر از دلسوزی‌های وی گفت: سازمان تامین اجتماعی از ابتدا به دنبال حل این مشکل بود و قطعاً طرحی که اعلام شده با هدف حل مشکل اهالی فرهنگ و هنر است اما اجرای چنین طرحی با این ویژگی‌ها امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: به دلیل آنکه روزنامه‌نگاران؛ نویسندگان و هنرمندان در سراسر کشور حضور دارند، ‌ نمی‌توان از آنها خواست که برای ثبت نام به سه شعبه اعلام شده در تهران مراجعه کنند از طرف دیگر با توجه به تعداد افراد متقاضی بیمه، این سه شعبه نمی‌توانند پاسخگوی همه افراد باشند.

شجاعی افزود: در گذشته روشی که استفاده می‌شد، اینگونه بود که افراد بعد از مراجعه به صندوق با توجه به محل زندگی خود و یا محل کار به نزدیک‌ترین شعبه تامین اجتماعی به محل فعالیتشان معرفی می‌شدند.

وی ادامه داد: امروز نیز با تشکر از مدیرعامل تامین اجتماعی پیشنهاد می‌کنم؛ که این رویه اصلاح شود و مجدد افراد متقاضی به نزدیک‌ترین شعبه معرفی شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز