خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد دهندگان مناظره بین روحانی و احمدی نژاد چه کسانی هستند؟!

کد خبر : ۱۲۶۲۱۰

پس از عدم استقبال رییس دولت دهم برای پاسخگویی در تلویزیون، اسفندیار رحیم مشایی و علی اکبر جوانفکر به او پیشنهاد می‌دهند دکتر روحانی را به مناظره دعوت کند.

ایلنا: اسفندیار رحیم مشایی و علی اکبر جوانفکر مبتکران مناظره محمود احمدی‌نژاد و حسن روحانی هستند و این ابتکار خلاقانه خود را در جلسه‌ای به رییس دولت دهم پیشنهاد داده و او را قانع کرده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری راشد نیوز، پس از گزارش عملکرد صد روزه حسن روحانی، اطرافیان محمود احمدی‌نژاد که از آمار واقعی وی برآشفته بودند ابتدا به وی پیشنهاد می‌دهند از صدا و سیما درخواست وقت برای پاسخگویی کند. این درخواست هم به صورت غیررسمی اعلام می‌شود ولی باتوجه به اینکه احمدی‌نژاد چندان موافق آن نبود مسکوت می‌ماند و هرگز رسمی نمی‌شود. پس از عدم استقبال رییس دولت دهم برای پاسخگویی در تلویزیون، اسفندیار رحیم مشایی و علی اکبر جوانفکر به او پیشنهاد می‌دهند دکتر روحانی را به مناظره دعوت کند. آن‌ها استدلال می‌کنند که با توجه به روحیات رییس جمهور یازدهم، حسن روحانی این مناظره را نخواهد پذیرفت ولی طرح آن باعثمی‌شود اولا عرصه رسانه‌ای کشور یکبار دیگر احمدی‌نژاد را در صدر اخبار خود قرار دهد ثانیا مردم را در پذیرش آمارهای دکتر روحانی مردد کند و ثالثا دادگاه احمدی‌نژاد تحت تاثیر این دعوت به مناظره قرار گیرد.

وقتی تلاش‌ها برای تنظیم دعوتنامه احمدی‌نژاد طول می‌کشد، علی اکبر جوانفکر در یک اقدام عجیب امروز در گفتگو با روزنامه قانون از مناظره احمدی‌نژاد و روحانی خبر می‌دهد و آن را صاحب جذابیت می‌داند. تلاش جوانفکر برای ثبت این خلاقیت به نام خود هم باعثمی‌شود احمدی‌نژاد فورا دستور انتشار دعوتنامه را در خبرگزاری‌های کشور صادر کند. براساس اخبار رسیده اطرافیان احمدی‌نژاد در تلاش هستند امشب و در بخش خبری ۲۰:۳۰ به موضوع دعوت احمدی‌نژاد از روحانی برای مناظره پرداخته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز