خبرگزاری کار ایران

وزیر ارشاد؛ شهادت رایزن فرهنگی ایران در لبنان را تسلیت گفت

کد خبر : ۱۲۲۲۲۹

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم انصاری در حمله ناجوانمردانه تروریست های کوردل به سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان به شهادت رسید و برگی دیگر بر افتخارات اهالی فرهنگ و هنر افزود.

ایلنا: علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی پیامی شهادت حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم انصاری، رایزن فرهنگی ایران در لبنان را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرح ذیل است:

" من المومنین رجال صدقوا ما عاهدو الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا "

بار دیگر در کمین گاه تروریسم اهریمنی، فرزندی دیگر از خادمان فرهنگ ایران اسلامی به خاک و خون غلتید و به کاروان شهیدان شاهد پیوست. حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم انصاری در حمله ناجوانمردانه تروریست های کوردل به سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان به شهادت رسید و برگی دیگر بر افتخارات اهالی فرهنگ و هنر افزود. این ضایعه اسفناک بار دیگر مظلومیت ملت بزرگ ایران را در دفاع از هویت اسلامی و ارزش های والای انقلاب اسلامی به نمایش گذاشت و ماهیت مزدوران صهیونیسم را به خوبی نشان داد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت، به خانواده معزز آن شهید والامقام که در سلامت نفس و تهذیب اخلاق نمونه بود و در خدمت به فرهنگ و هنر این مرز و بوم تلاشی وصف ناپذیر داشت، از خداوند متعال برای وی علو درجات و برای خانواده و عموم بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.

حجت الاسلام والمسلمین «ابراهیم انصاری» رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان که روز سه شنبه در اثر انفجار تروریستی در مقابل سفارت ایران در بیروت به شهادت رسید، متولد ۱۳۳۸(۵۴ ساله) از لامرد استان فارس، دارای تحصیلات حوزوی و فوق لیسانس مدیریت بود.

انصاری که در اثر انفجار تروریستی مجروح شده بود، به بیمارستان الرسول الاعظم(ص) بیروت منتقل اما تلاش های پزشکی موثر واقع نشد و وی به علت شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

رایزن فرهنگی ایران در بیروت، بین سالهای ۷۱ تا ۷۳ و ۷۳ تا ۸۳ به ترتیب مدیرکل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان های هرمزگان وگیلان بود.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم انصاری پیش از این مدیرکل آفریقا - عربی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رایزن پیشین فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سودان از سال ۱۳۸۳-۱۳۸۹(به مدت پنج سال و نیم) بود.

وی نیروی رسمی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و از مهرماه سال جاری به عنوان رایزن فرهنگی ایران در بیروت عازم این کشور شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز