خبرگزاری کار ایران

سکوت عارف درباره روزنامه بهار شکست

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۱۷

عارف با بیان اینکه راه برخورد با خطای احتمالی یک رسانه نباید توقیف آن رسانه و بیکار شدن خبرنگاران و کارکنان باشد بر ضرورت احیای تشکلهای صنفی ازجمله انجمن صنفی روزنامه نگاران تاکید کرد.

ایلنا: محمد رضا عارف نامزد انتخابات ریاست جمهور دوره یازدهم سرانجام درباره توقیف این روزنامه اظهار نظر کرد

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار اعضای جامعه فارغ التحصیلان دانشگاه امیرکبیربا اشاره به هجمه‌های اخیری که به جریان اصلاحات به واسطه انتشار مقاله‌ای در یکی از روزنامه‌های کشور صورت گرفته است، گفت جریان رقیب اصلاحات باید بداند که حافظه تاریخی ملت ایران به خوبی دوران گذشته را به یاد دارد برخی افراد که منسوب دولت وقت و جریان اصولگرا بودند چگونه برخی اعتقادات مذهبی را زیر سوال می‌بردند و رسانه‌های وابسته به آن‌ها هم آن را منعکس می‌کردند ولی جریان اصولگرا برای فریب افکار عمومی درحالیکه در پیدایش دولت وقت سهیم بودند خود را مبرا از این افراد می‌دانستند.

عارف با بیان اینکه راه برخورد با خطای احتمالی یک رسانه نباید توقیف آن رسانه و بیکار شدن خبرنگاران و کارکنان باشد بر ضرورت احیای تشکلهای صنفی از جمله انجمن صنفی روزنامه نگاران تاکید کرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از همه رسانه‌ها بخصوص رسانه‌های اصلاح طلب خواست در انتشار مطالب مراقبت لازم را بعمل آورند و به ارش‌ها و اصول انقلاب توجه لازم را داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز