خبرگزاری کار ایران

علی عبدالمالکی و شهرام زندی عید قربان در کهریزک

کد خبر : ۱۱۳۲۰۴

ویژه برنامه «میعاد عاشقان» به مناسبت عید سعید قربان با حضور علی عبدالمالکی و شهرام زندی از رادیو تهران پخش می‌شود.

ایلنا: ویژه برنامه «میعاد عاشقان» به مناسبت عید سعید قربان با حضور برخی بازیگران و خواننده‌ها ازجمله علی عبدالمالکی و شهرام زندی ساعت ۱۰:۳۰ از رادیو تهران موج اف. ‌ام ردیف ۹۴ مگاهرتز پخش می‌شود.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، نیکنام جبرائیلی‌پور(سردبیر و تهیه کننده برنامه میعاد عاشقان) از حضور بازیگران و خواننده‌های کشور در سرای سالمندان و معلولین کهریزک خبر داد و گفت: برنامه میعاد عاشقان در روز عید قربان با حضور در سرای سالمندان و معلولین کهریزک از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱:۳۰ به صورت مستقیم با حضور خوانندگان بنام کشور همچون علی عبدالمالکی، خواننده، ترانه سرا، آهنگساز و تنظیم کننده پاپ ایرانی، شهرام زندی و حمیدرضا حامی و بازیگران کشور از جمله رضا بنفشه خواه و نوروزی روی آنتن می‌رود.
وی گفت: گروه تواشیح نسیم، گروه سنتی سلوک، دستان گویا و گروه آذری ساوالان با حضور در سرای سالمندان کهریزک، لحظات شاد و مفرحی را برای سالمندان، مددجویان، معلولین، مهمانان و شنوندگان فراهم خواهند کرد.
جبرائیلی‌پور ادامه داد: از دیگر بخش‌های برنامه، پخش صحبت‌های حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی رجبی و توکلیان درباره اعمال و فلسفه عید قربان است.
اجرای این برنامه را فاطمه نصر آبادی از رادیو تهران موج اف. ‌ام ردیف ۹۴ مگاهرتز برعهده دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز