خبرگزاری کار ایران

مقام مسئول سازمان بنادر اعلام کرد:

موافقت با ساخت چهار سازه دریایی در سواحل شمال و جنوب کشور

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۰۸۸

مسئول دبیرخانه کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تمدید و مجوز ساخت چهار سازه دریایی در سواحل کشور موافقت کرد.

‌به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، ‌حمید خلیلی بیان کرد: پس از دریافت مدارک متقاضیان از طریق سامانه جامع مدیریت و نظارت بر سواحل کشور به آدرس SM.PMO.IR درخواست‌های آنان از دیدگاه حقوقی، امور بندری، امور دریایی، حفاظت ایمنی و محیط زیست، سازه دریایی و مهندسی سواحل مورد بحث و بررسی کارشناسی قرار گرفت.

رئیس اداره مدیریت سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی افزود: کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی با حضور اغلب اعضا و مشاوران در نهایت با تمدید مجوز ساخت کارگاه شناورهای دریایی و نیز ساخت مرکز تعمیر شناور در استان بوشهر موافقت کرد.

مسئول دبیرخانه کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر اظهار داشت: این کمیته همچنین با تمدید مجوز ساخت بندر صیادی امام (ره) در استان خوزستان و تمدید موافقت اولیه مجموعه تفریحی شهرداری نوشهر در سواحل شمال کشور موافقت کرد.

به گزارش‌ سازمان بنادر و دریانوردی طبق بند 22 ماده 3 آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال 1348 مجلس و الحاقیه تبصره مصوب سال 1387 مجلس شورای اسلامی، این سازمان موظف است از ساخت و ساز و یا بهره‌برداری از تاسیسات و تجهیزات فاقد مجوز از طریق مراجع ذیصلاح قانونی در سواحل کشور جلوگیری کند.

این اقدام به منظور حفاظت از سواحل کشور از آسیب‌های ناشی از ساخت و سازهای غیراصولی مربوط به تاسیسات دریایی و بندری است و همه متقاضیان اعم از حقیقی و حقوقی موظف هستند قبل از هرگونه اقدام جهت ساخت سازه دریایی از سازمان بنادر و دریانوردی مجوزهای قانونی را اخذ کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز