خبرگزاری کار ایران

تابستانی متفاوت با سفرمی

اطلاعات مختصری چون مبدا، مقصد و تاریخ سفر را به سیستم هوشمند سفرمی بدهید تا موتور جست‌و‌جوی سایت بهترین انتخاب های پرواز‌های چارتر و سیستمی را با تضمین ارزانترین قیمت در اختیار شما بگذارد.

به گزارش ایلنا، افزایش روز افزون گرمای هوا و نزدیک شدن به اواخر خرداد ماه، خبر از سفرهای تابستانی و مسافرت های رنگارنگی می‌دهد که مختص این فصل‌اند.تفاوتی ندارد سواحل نیلگون خلیج همیشه فارس،مقصد‌تان باشد یا آب‌های زلال اقیانوسیه با موج های بلندش؛ در هر صورت پیش از رسیدن به این مناطق خوش آب و هوا می‌بایست فکری به حال خریدبلیط هواپیما کنید.

اما در هر سفری که پیش رو دارید، تنها مقصد نیست که اهمیت دارد. بی تردید امنیت و آسایش خانواده و دوستانتان هم در کنار عوامل بسیار دیگری چون تاریخ سفر و البته قیمت بلیط و هزینه های سفر هم نقش پر رنگی در انتخاب تان ایفا می‌کند. بااین حال حتی تصور گشتن میان آژانس های پر شمار مسافرتی و پیدا کردن شرایط باب میل تان هم در این هوای گرم خوشایند نیست. اما اگر تمامی اینها به سادگی در اختیارتان باشند چه؟

تصور کنید یک مشاور قدرتمند در کنار شما، بهترین ها را در اختیارتان بگذارد. ازانتخاب بهترین مقصد گرفته تا بهترین قیمت بلیط های چارتر و سیستمی. همگی اینها به سادگی با تیم حرفه ای سفرمی دراختیار شماست. کافی است گوشی موبایل یا لپتاپ خودرا برداریدو سری به سایت سفرمی بزنید. تمامی کارها از قبل انجام شده و تنها چند کلیک با نهایی کردن سفر خود فاصله دارید. نه تنها احتیاجی به ساعت ها معطلی در ترافیک و تلف کردن وقت ارزشمندتان پشت تلفن و خطوط آژانس های مسافرتی ندارید، بلکه میتوانید با خیال راحت ارزانترین بلیط را تهیه کنید و با وجود تیم پشتیبانی حرفه‌ای سفرمی آسوده خاطر به سفرتان فکر کنید.

کافی است اطلاعات مختصری چون مبدا، مقصد و تاریخ سفر را به سیستم هوشمند سفرمی بدهید تا موتور جست‌و‌جوی سایت بهترین انتخاب های پرواز‌های چارتر و سیستمی را با تضمین ارزانترین قیمت در اختیار شما بگذارد. حتی میتوانید شماره موبایل خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت از وجود بهترین قیمت های بلیط مقصدتان تنها با یک SMS آگاه شوید و مطمئن باشید که در تمامی این مراحل سفرمی در کنار شماست تا بهترین را تجربه کنید.

در وبسایت سفرمی هیچ چیز بیشتر از امنیت، آسایش و رضایت شمااهمیت ندارد. تابستان گرم را با همراهی سفرمی خنک سپری کنید!

سایت: www.safarme.com

تلگرام: telegram/safarme

اینستاگرام: instagram/safarme

 

کد خبر : ۳۸۳۵۷۱