خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس:

وزارت نیرو عقب‌تر از قانون شهرهای جدید حرکت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۷۲۷

ساخت مواردی مانند تصفیه خانه در تخصص شرکت عمران شهر جدید پردیس نیست و وزارت نیرو باید وظایف خود را در این خصوص انجام دهد که متاسفانه این وزارتخانه کم‌کاری می‌کند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: بر اساس قانون شهرهای جدید ارگان‌ها و وزار‌ت‌خانه های مربوطه موظف بودند همزمان با شروع ساخت پروژه‌ها اقدامات لازم را انجام دهد که وزارت نیرو عقب‌تر از قانون شهرهای جدید حرکت می‌کند.

حسن ولی پور مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص وضعیت روند زیر ساختها در فازهای پردیس گفت: در حال حاضر در فازهای ۱۱،۵، ۸،۹ در حال ساخت فاضلاب، ‌آب، برق، گاز و خطوط انشعاب هستیم وتا آن‌جا که در حد توان ما است کارها را پیش برده‌ایم.

وی افزود: ساخت مواردی مانند تصفیه خانه در تخصص ما نیست و وزارت نیرو باید وظایف خود را در این خصوص انجام دهد که متاسفانه این وزارتخانه کم‌کاری می‌کند.

ولی پور در خصوص اعتقاد وزارت نیرو مبنی بر اینکه طبق مصوبه قانونی هیات دولت وزارت راه باید از محل فروش اراضی خود اقدام به تامین هزینه زیرساختهای مسکن مهر کند گفت: بر طبق قانون وزارت نیرو می‌تواند چنین کاری را انجام دهد و هیچ بایدی در این خصوص وجود ندارد و وزارت نیرو باید در دو سه سال گذشته با شروع پروژه‌ها از محل معاونت نظارت راهبردی هزینه‌های مورد نیاز را تامین می‌کرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس تصریح کرد: بر طبق این مصوبه وزارت راه باید کمبودهای وزارت نیرو را جبران کند نه اینکه تمام هزینه‌های زیر ساخت ها بر دوش وزارت راه باشد همچنین بر طبق قانون شهرهای جدید همزمان با ساخت این شهرها ارگان‌ها و وزارتخانه های مربوطه ملزم به آماده سازی خود برای پیشبرد کار بودند که وزارت نیرو عقب‌تر از برنامه پیش‌رفته است.

وی در پاسخ به این سوال که زمان از دست رفته را نمی توان برگرداند و از حالا به بعد چه باید کرد گفت: در سال مدیریت جهادی باید همه مدیران به صورت جهادی وارد این پروژه ملی شوند و با همکاری هم این پروژه را از زمین بلندکرده و سامان دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز