خبرگزاری کار ایران

شرط اصلی توسعه راه های استان کردستان منابع مالی لازم است

کد خبر : ۱۸۱۶۶۲

یکی از مشکلات ما در بخش حمل و نقل جاده‌ای در استان طرح هندسی ۳ و ۴ دهه قبل است که این وضعیت جوابگوی نیازهای فعلی نبوده و به منظور رفع این مشکل و بهبود وضعیت راهها در سه زمینه احداثبزرگراه و چهارخطه کردن مسیرها، ارتقای راه‌های فرعی به اصلی و بهسازی و احداثجاده روستایی مناسب برنامه‌ریزی صورت پذیرفته و هدف‌گذاری مناسب انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: یکی از معضلاتی که با آن دست به گریبانیم و اگر بخواهیم آهنگ رشد و توسعه در استان با شتاب مناسبتری ادامه داشته باشد باید منابع مالی لازم در اختیار قرار گیرد.
به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان، مهندس محمدصادق وجدی با اعلام مطلب فوق اظهار کرد: یکی از مشکلات ما در بخش حمل و نقل جاده‌ای در استان طرح هندسی ۳ و ۴ دهه قبل است که این وضعیت جوابگوی نیازهای فعلی نبوده و به منظور رفع این مشکل و بهبود وضعیت راهها در سه زمینه احداثبزرگراه و چهارخطه کردن مسیرها، ارتقای راه‌های فرعی به اصلی و بهسازی و احداثجاده روستایی مناسب برنامه‌ریزی صورت پذیرفته و هدف‌گذاری مناسب انجام شده است.
وجدی با اشاره به هدف‌گذاری احداث۶۰۰کیلومتر بزرگراه، ۶۰۰کیلومتر ارتقای راه فرعی به اصلی و رفع محرومیت از چهره روستاهای استان با بهسازی جاده‌های روستایی برابر اولویت‌های تعیین شده، اظهار داشت: در این راستا و با حمایت‌های مسئولین محترم اقدامات خوبی انجام شده و یا درحال انجام است.
وی خاطرنشان کرد: لازمه تحقق این اهداف تامین اعتبار لازم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز