خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی:

پروژه‌های قدیمی بخش مسکن امسال تعیین تکلیف می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۴۳۹

در مراکز استانها و بر حسب نیاز در شهرهای مختلف هر استان با تشکیل هیأت مدیره با رعایت قوانین و مقررات مربوط در زمینه زمین و مسکن در محدوده و حریم شهرها برنامه های مختلف اجرا می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تمام پروژه های قدیمی و مفتوح مربوط به زمین و مسکن در کشور امسال تعیین تکلیف می شوند.

به گزارش ایلنا، محمد پژمان در نشست هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در مشهد افزود: نشست های تخصصی در ادارات کل راه و شهرسازی استانها در اجرای قانون زمین شهری، تدوین برنامه های بخش مسکن و زمین، بسترسازی برای اجرای برنامه ها و بررسی و تعیین تکلیف پروژه های قدیمی و مفتوح برگزار می شود.

وی با تأکید بر نقش محوری مردم و زمینه ایجاد رفاه مردم گفت: تمام سیاستهای ما باید مردم محور و شهروند محور باشد و مردم را به عنوان مهمترین مخاطبان خود در این بخش سهیم کنیم.

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن اظهار داشت: در مراکز استانها و بر حسب نیاز در شهرهای مختلف هر استان با تشکیل هیأت مدیره با رعایت قوانین و مقررات مربوط در زمینه زمین و مسکن در محدوده و حریم شهرها برنامه های مختلف اجرا می شود.

وی حمایت از تامین مسکن و زمین، ایجاد مجتمع های مسکونی و شهرک ها، سرمایه گذاری و مشارکت در امر تأمین مسکن در محدوده شهر ها و شهرکها، الگوسازی در زمینه های طراحی شهری، طراحی و اجرای واحد های مسکونی را از جمله برنامه های این نهاد در استانها عنوان کرد.

وی جلب و هدایت منابع مردمی و غیردولتی در چارچوب طرح جامع مسکن و سیاست های ابلاغی دولت و وزارت راه و شهرسازی، نظارت و کنترل بر بازار زمین و مسکن و اعمال تدابیر لازم برای کنترل بهای آن را از دیگر برنامه های مزبور برشمرد.

اعضای هیأت مدیره در این جلسه به بحثو تبادل نظر در باره تدوین برنامه های بخش مسکن و زمین در چارچوب طرح جامع مسکن و سیاست های ابلاغی دولت و وزارت راه و شهرسازی پرداختند و راهکارهای مناسب و قابل انجام برای ارتقای خدمت رسانی به جامعه را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز