خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر ارتباطات اعلام کرد؛

صد روستای استان هرمزگان دارای اینترنت پرسرعت می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۷۲۶

همزمان با سفر اخیر رییس جمهور به استان هرمزگان پهنای باند اینترنت در این استان به دو برابر افزایش یافت.

در پی سفر رییس جمهور به استان هرمزگان مقرر شد در بیش از صد روستای استان هرمزگان تا بیست و هفتم اردیبهشت ماه همزمان با روز جهانی ارتباطات اینترنت پرسرعت واگذار شود.

مرتضی برابری معاون حقوقی، امور دولت مجلس گفت: با توجه به تاکیدات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ارتباط رسانی به روستا ها و مناطق محروم را جزء اولویت های این وزارت قرار داده ایم و بر همین اساس توسعه ICT و ارتباط رسانی به این استان را با جدیت بیشتری دنبال خواهیم کرد.

وی گفت: طی سفری که به همراه مدیران و مشاوران وزارت به استان هرمزگان صورت پذیرفت، جلساتی با نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد استانداری و مدیران شرکت ها و سازمان های تابعه این وزارت در بندرعباس برگزار شد و رسیدگی به برخی مسایل در اولویت قرار گرفت.

وی همچنین از دو برابر شدن پهنای باند اینترنت در این استان خبر داد و گفت: همزمان با سفر اخیر رییس جمهور به استان هرمزگان پهنای باند اینترنت در این استان به دو برابر افزایش یافت.

معاون وزیر ارتباطات همچنین از باز سازی کابل شبکه مسی شرکت مخابرات در استان هرمزگان، خبر داد و گفت: طی مذاکراتی که با مدیران شرکت مخابرات در این استان داشتیم قرار شد این مهم نیز جزء اولویت های این شرکت در هرمزگان قرار گیرد.

براری به حداقل رساندن مشکلات پوشش تلفن همراه در برخی از شهرها، جاده ها و مسیرهای ریلی و رفع مشکلات پهنای باند در جزایر چهارده گانه این استان را از دیگر دستاورد های سفر اخیر مدیران ارشد وزارت ICT به استان هرمزگان عنوان کرد.

مرتضی براری گفت: به زودی ۱۳۲ روستا در قالب پروژه USO دارای ارتباط تلفنی خواهند شد که بر همین مبنا تا پایان سال جاری ارتباط رسانی به ۶۴ روستا تکمیل شده و ۶۸ روستای دیگر نیز ظرف شش ماه آینده از امکانات ارتباطی بهره مند می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز