خبرگزاری کار ایران

در سفر به بندرعباس؛

وزیر راه و شهرسازی از استراتژیک‌ترین بندر کانتینری بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۳۵

وزیر راه در نشستی که با فعالان بخش خصوصی و انجمن‌های غیر دولتی برگزار کرد در خصوص راهکارها و پیشنهادهای آنها در جهت بهبود مسائل بنادر کشور به گفتگو پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس اخوندی وزیر راه و شهرسازی در طی سفر به استان هرمزگان به همراه معاونینش علیرضا جهانگیریان رئیس سازمان هواپیمایی کشور، پور سید آقایی مدیر عامل راه آهن، کشاورزیان رئیس سازمان راهداری، سعید نژاد مدیر عامل سازمان بنادر کشور و همچنین معاونین این سازمان به همراه استاندار هرمزگان از بنادر حقانی، رجایی و باهنر بازدید کردند.

بر اساس این گزارش آخوندی در این سفر ابتدا از بزرگترین بندر مسافر بری کشور؛ بندر شهید حقانی بازدید به عمل آورد و در طول این بازدید به درد و دلهای هموطنان و کارکنان بندری پرداخت. وزیر راه و شهر سازی در ادامه به بندر شهید باهنر رفت و سپس بازدید از بزرگترین و استراتژیک ترین بندر کانتری ایران را انجام داد.

آخوندی در پی بازدید ازبندر شهید رجایی از ترمینال ۱ کانتینری؛ ترمینال ۲ کانتینرنی ترمینال مواد معدنی ترمینال نفتی و همچنین محوطه های بندر شهید رجایی دیدن کرد.

وزیر راه در ادامه این بازدید در نشستی که با فعالان بخش خصوصی و انجمن‌های غیر دولتی برگزار کرد در خصوص راهکارها و پیشنهادهای آنها در جهت بهبود مسائل بنادر کشور به گفتگو پرداخت.

گفتنی است آخوندی وزیرراه و شهرسازی انتقادی به نحوه برگزاری این نشست کرد و اظهار داشت: این گونه نشست که فاصله‌ای بین من و بخش خصوصی به وجود آمده هدف من را برای این گپ و گفت تامین نمی‌کند. که با این انتقاد مسئولین مجبور به تغییر محل سالن نشست شدند که در این تغییر به جهت محدودیت جا برخی از افراد که خبرنگاران از جمله آنها بودند ایستاده و بدون هیچ گونه پذیرایی به شنیدن صحبتهای دوستان پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز