خبرگزاری کار ایران

جی۵ اتومات با موتور ۱.۸ لیتری به بازار می آید

کد خبر : ۱۲۹۱۲۴

J۵توانسته عنوان زیباترین خودروی طراحی شده توسط پینین فارینا ایتالیا در ۱۰ سال گذشته را از آن خود کند. این خودرو همچنین موفق به دریافت ۵ ستاره ایمنی از موسسه C - NCAP شده است.

تیپ اتوماتیک خودروی J۵باحجم‌ موتور۱۸۰۰سیسی و۱۴۰اسب بخارقدرت، باظاهری لوکس وامکاناتی که عمدتا در خودروهای وارداتی یافت می شود در این هفته رسما رونمایی و به زودی روانه بازار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از امکانات این خودرو ۴.۵ متری می‌توان به دو کیسه هوا، تنطیم برقی آینه‌ها، سنسور دنده عقب، کانال مجزای تهویه مطبوع برای ردیف عقب، سیستم روشنایی خودکار چراغ های جلو، ۶ اسپیکر، کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان، سیستم کنترل باد لاستیک ها و سانروف اشاره کرد.

برپایه این گزارش، J۵توانسته عنوان زیباترین خودروی طراحی شده توسط پینین فارینا ایتالیا در ۱۰ سال گذشته را از آن خود کند. این خودرو همچنین موفق به دریافت ۵ ستاره ایمنی از موسسه C - NCAP شده است.

J۵با این مشخصات فنی به زنگ خطری جدی برای رقبای خود تبدیل خواهد شد. با توجه به قیمت ۴۵ میلیونی نمونه ۱.۵ لیتری و اختلاف قیمت این دو نسخه میتوان پیش بینی کرد J۵اتوماتیک با موتور ۱.۸ لیتری با قیمتی کمتر از ۶۰ میلیون تومان توسط شرکت کرمان موتور به بازار عرضه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز