خبرگزاری کار ایران

P۶ هوآوی در ایران رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۸۰

در گوشی P۶ تعریف جدیدی از زیبایی مطرح شده و این گوشی به شکلی طراحی شده تا بتوان به جای قلم و کاغذ از آن استفاده کرد.

طی مراسی از سوی شرکت هوآوی از گوشی هوشمند و فوق باریک Ascend P۶ هواوی در ایران رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طی مراسمی با حضور مدیران چینی و ایرانی شرکت هواوی و اصحاب رسانه گوشی Ascend P۶ رسما رونمایی شد.

گوشی Ascend P۶ که اوایل تابستان گذشته به عنوان باریک‌ترین گوشی دنیا معرفی شد، تنها ۶/۱۸ میلی‌متر ضخامت دارد و یکی از بهترین گوشی‌های هوشمندی است که با امکانات خاص راهی بازار شده است.

در این مراسم " آندرو لن "(Lan yun) مدیر عامل شرکت هوآوی در ایران گفت: تقریبا یک‌ سال و نیم پیش هیچ یک از افراد سرشناسی که در صنعت موبایل فعالیت داشتند، هوآوی را نمی‌شناختند، تا آنجا که حتی از تولید گوشی موبایل توسط این شرکت خبر نداشتند، اما در طول یک سال این شرکت با پیشرفت زیادی همراه بود، به طوری که امسال برای خرید یکی از گوشی‌های این برند، ۲۰۰ نفر در مراکز موبایل صف کشیدند و از سوی دیگر یک هزار و ۸۰۰ دستگاه گوشی در فروشگاه هایپر استار تهران در طول یک ساعت به فروش رسید.
وی گفت: هوواوی در سال ۲۰۰۳ کار خود را شروع کرد و با تولید تلفن‌های همراه و مودم‌های اینترنت خانگی وارد بازار شد و در طول سه ماهه سوم سال ۲۰۱۳ توانست در بین سه تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند قرار گیرد.
وی ادامه داد: از سال ۲۰۱۱ شرکت هوآوی تمرکز خود را روی تجارت گوشی‌های هوشمند که سالانه با حدود ۴۳/۵درصد رشد همراه است، قرار داده است.
وی با اشاره به اینکه از امسال شرکت ما با نام تجاری " هوآوی سرویس ایرانیان " فعالیت خود را در ایران ادامه می‌دهد، گفت: هوواوی سرویس ایرانیان همیشه با مردم ایران خواهد بود و در مراحل مختلف اجتماعی همیشه پشتیبان ایرانیان است.

همچنین " هاوارد چن " مدیر ارشد واحد ترمینال هوواوی گفت: شرکت هوآوی کار خود را با شعار Make it Possible آغاز کرد، اما هم‌اکنون به Make it Happen نایل شده و سیاست خود را از B۲B به B۲C تغییر داده و کیفیت مهم‌ترین عاملی بوده که توانسته خود را در بازار دنیا مطرح کند.

طراحی، سبکی، دوربین و رابط کاربری مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی P۶

در ادامه مراسم، رضا آقایی‌نیا، مدیر کل فروش هوآوی به ویژگی‌های Ascend P۶ پرداخت و گفت: طراحی، سبکی، دوربین و رابط کاربری مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی P۶ به شمار می‌رود.

وی افزود: در گوشی P۶ تعریف جدیدی از زیبایی مطرح شده و این گوشی به شکلی طراحی شده تا بتوان به جای قلم و کاغذ از آن استفاده کرد.
آقایی‌نیا گفت: بدنه P۶ از جنس فلز تشکیل شده، با این حال فقط ۱۲۰ گرم وزن دارد و ضخامت ۶/۱۸ میلی‌متری کاربرد گوشی را ساده‌تر کرده است.
وی افزود: هوآوی علاوه بر طراحی، دوربین هشت مگاپیکسلی با برنامه ImageSmart ارایه شده که کیفیت عکس‌ها را افزایش داده و قابلیت تشخیص نوع صحنه را دارد.
وی همچنین اعلام کرد: از آنجا که قابلیت Selfie یا " عکاسی از خود " به یکی از ویژگی‌های مهم گوشی‌های هوشمند تبدیل شده، هوآوی در این گوشی از دوربین ثانویه پنج مگاپیکسلی استفاده کرده و امکان ویرایش عکس را برای کاربران فراهم کرده است.

گفتنی است در این مراسم از اعضای قهرمان تیم فوتبال ساحلی کشورمان نیز تجلیل و تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز