خبرگزاری کار ایران

فعالیت رهام داتک غیرمجاز است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۷۰

علیرغم مهلت‌های متعددی که از سوی رگولاتوری به شرکت رهام داتک داده شد، این شرکت نتوانست مجوزهای لازم را برای ارایه سرویس ارتباطات بی‌سیم مبتنی بر فناوری وایمکس دریافت کند.

با توجه به پایان آخرین مهلت تعیین شده برای شرکت رهام داتک، این شرکت مجاز به جذب مشتری جدید نبوده و موظف است با مشترکان فعلی خود تسویه حساب کند.

به گزارش ایلنا، حسن رضوانی معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از غیرمجاز بودن فعالیت شرکت انتقال داده‌های رهام داتک در زمینه ارائه سرویس وایمکس خبر داد.

حسن رضوانیˈ گفت: علیرغم مهلت‌های متعددی که از سوی رگولاتوری به شرکت رهام داتک داده شد، این شرکت نتوانست مجوزهای لازم را برای ارایه سرویس ارتباطات بی‌سیم مبتنی بر فناوری وایمکس دریافت کند.

وی افزود: با توجه به پایان آخرین مهلت تعیین شده برای شرکت رهام داتک، این شرکت مجاز به جذب مشتری جدید نبوده و موظف است با مشترکان فعلی خود تسویه حساب کند.

رضوانی با اشاره به این که ارایه سرویس وایمکس شرکت رهام داتک از دوم آذرماه به تناوب و حداکثر ظرف مدت ده روز متوقف می‌شود، اظهار کرد: مشترکان شرکت رهام‌داتک می‌توانند سرویس مورد نیاز خود را از اپراتورهای دارای مجوز خدمات وایمکس از رگولاتوری شامل شرکت‌های ارتباطات مبین‌نت، خدمات ارتباطی ایرانسل، رایانه دانش‌گلستان و مشارکتی سیار اصفهان دریافت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز