خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول سازمان هواپیمایی خبر داد

جریمه نقدی ۱۵۶ میلیون ریالی یک دفتر خدمات مسافرت هوایی متخلف

کد خبر : ۱۱۵۲۱۱

دفتر خدمات مسافرت هوایی پس از احراز گرانفروشی و تشکیل پرونده به پرداخت ۱۵۶ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل دفتر نظارت بر شرکت‌ها، فرودگاه‌ها و مؤسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری، از جریمه نقدی ۱۵۶ میلیون ریالی یک دفتر خدمات مسافرت هوایی متخلف خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، مراد اسماعیلی اظهار داشت: سازمان هواپیمایی کشوری در راستای اعمال وظایف قانونی، بازرسی های برنامه‌ای، سرزده و غیر محسوس از دفاتر خدمات مسافرت هوایی را در دستور کار خود قرار دارد.

وی افزود: طی بازرسی‌های به عمل آمده از دفاتر خدمات مسافرت هوایی توسط بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری که با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی انجام شد تخلف یکی از آژانس های هواپیمایی محرز شد.

مدیرکل دفتر نظارت بر شرکت ها، فرودگاه‌ها و مؤسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری، گفت: دفتر خدمات مسافرت هوایی پس از احراز گرانفروشی و تشکیل پرونده به پرداخت ۱۵۶ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

اسماعیلی اضافه کرد: بازرسی از دفاتر خدمات مسافرت هوایی همواره به صورت نامحسوس ادامه دارد و در صورت مشاهده تخلف با متخلفان برخورد خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز