خبرگزاری کار ایران

آمادگی قطعه‌سازان خودرو برای همکاری با شرکتهای معتبراروپایی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۵۵

برای تحقق این اهداف قطعه‌سازان آماده آغاز سریع همکاری با شرکتهای اروپایی و ژاپنی و حتی کره‌ای هستند. جلوگیری از ورود قطعات و پلت‌فرمهای بی‌کیفیت چینی و پشتیبانی وزارت صنعت معدن و تجارت در این زمینه بسیار مهم و پاسخی مناسب به حقوق مصرف‌کننده داخلی خواهد بود. ‌

عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران از آمادگی مجدد شرکتهای قطعه‌سازی برای آغاز همکاری با شرکتهای معتبر اروپایی و ژاپنی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرهاد به‌نیا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: جامعه قطعه‌سازی کشور از ابتکار اخیر وزیر صنعت، معدن و تجارت در رابطه با دعوت خودروسازان از شرکت‌های معتبر اروپایی و ژاپنی برای همکاری مشترک، حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه معتقدیم تنها راه پاسخگویی به خواست مصرف‌کنندگان برای دسترسی به خودروهای با کیفیت، همکاری با شرکتهای معتبر خارجی است، خاطرنشان کرد: در این زمینه هرگونه همکاری و استفاده از قطعات و پلت‌فرم‌های بی‌کیفیت چینی، صنعت قطعه و خودرو را از اهداف خود دور خواهد کرد.

عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران ادامه داد: حتی در صورت ادامه تحریم‌ها نیز همکاری با خودروسازان چینی برخلاف مصالح کلان این صنعت و مغایر با منافع مصرف‌کننده داخلی است زیرا خودروسازان چینی خود محصولاتشان را از روی دیگر محصولات بی کیفیت خارجی کپی برداری می‌کنند که نتیجه آن شکایات بسیار زیاد خریداران از کیفیت بسیار پایین این محصولات است.

وی افزود: قطعه‌سازان تا امروز برای حفظ و افزایش کیفیت قطعات از همکاری با قطعه‌سازان فاقد کیفیت چینی خودداری کرده‌اند و در شرایط فعلی نیز با توجه به چشم‌انداز ایجاد شده در زمینه لغو تحریم‌ها، آماده از سر گیری همکاری با قطعه‌سازان معتبر اروپایی و ژاپنی هستند.

به‌نیا با بیان اینکه برای افزایش کیفیت خودروهای تولیدی همکاری با شرکتهایی چون رنو، تویوتا، بنز و نیسان باید در دستور کار صنعت خودرو قرار گیرد، تصریح کرد: در الویت بعدی نیز همکاری با شرکتهایی چون کیا موتورز و هیوندای مفید خواهد بود.

عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران تصریح کرد: برای تحقق این اهداف قطعه‌سازان آماده آغاز سریع همکاری با شرکتهای اروپایی و ژاپنی و حتی کره‌ای هستند. جلوگیری از ورود قطعات و پلت‌فرمهای بی‌کیفیت چینی و پشتیبانی وزارت صنعت معدن و تجارت در این زمینه بسیار مهم و پاسخی مناسب به حقوق مصرف‌کننده داخلی خواهد بود. ‌

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز