خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون عمران در گفت‌وگو با ایلنا:

دولت توجه بخش خصوصی را به ساخت آزادراه جلب کند

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۵۳۶

حتی اگر بودجه های دولتی کفاف ساخت پروژه های آزادرهی را هم بدهند، با ورود دولت مرحله ساخت بسیار طولانی می شود و زمان را از دست می دهیم.

عضو کمیسیون عمران با بیان اینکه افتتاح آزادراه حرم تا حرم آرزوی بسیاری از زائران مشهد مقدس است، گفت: دولت باید توجه سرمایه گذاران بخش خصوصی داخلی و خارجی را به سوی پروژه های آزادراهی جلب کند.

حامد قادرمرزی در گفت و گو با ایلنا با اشاره به افتتاح آزادراه حرم تا حرم در چند روز اینده ادامه داد: سالانه چیزی حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیون مسافر از طریق جاده به مشهد مقدس سفر می کنند که ساخت این ازادراه در صرفه جویی بنزین و زمان مردم و کاهش هدر رفت سرمایه های ملی بسیار موثر است.

وی با اشاره به نقش آزادراه ها در افزایش و ارتقا ایمنی سفرهای جاده ای گفت: افتتاح آزادراه حرم تا حرم می تواند در گردشگری مذهبی کشورمان تاثیر گذار باشد و قطعا با بهره برداری از قطعه یک حرم تا حرم در استانه نوروز، تعداد سفر به مشهد مقدس افزایش خواهد یافت.

قادرمرزی با بیان اینکه تمام راه های اصلی کشورمان باید به آزادراه تبدیل شوند، گفت: حتی اگر بودجه های دولتی کفاف ساخت پروژه های آزادرهی را هم بدهند، با ورود دولت مرحله ساخت بسیار طولانی می شود و زمان را از دست می دهیم.

این نماینده مجلس با اشاره به یکی از ویژگی های آزادراه حرم تا حرم گفت: قطعه آزادراه حرم تا حرم در کمتر از دو سال ساخته شد که اگر پروژه در دست دولت بود این مدت زمان به چند برابر می رسید.

عضو کمیسیون عمران با تاکید بر ورود بخش خصوصی به ساخت آزادراه ها ادامه داد: بهترین راه این است که دولت بتواند اعتماد بخش خصوصی را به این حوزه جلب کند.

وی با بیان اینکه تنها راهکار توسعه آزادراه های کشورمان جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی است، گفت: با این وضعیت اعتباری و بودجه دولتی تحقق این هدف که تمام راه های اصلی به ازادراه تبدیل شوند، ۵۰ سال بعد هم به طول می انجامد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز