خبرگزاری کار ایران

فرودگاه مهرآباد برای استقبال از مسافران نوروزی آماده شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۶۱۱

امسال از ماه های قبل فرودگاه اقدام به روانسازی فرآیندهای اعزام و پذیرش مسافر کرده است و می توان گفت تقریبا با آمادگی کامل به استقبال سفرهای نوروزی می رویم.

مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد با بیان اینکه در نوروز سال جاری با افزایش هفت درصدی مسافر روبرو خواهیم بود٬ از آمادگی کامل این فرودگاه برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد؛ علی رستمی با بیان اینکه در ایام نوروز بیش از نیمی از پروازهای داخلی سفرهای نوروزی از مهرآباد سرویس دهی می شوند٬ گفت: به طور میانگین بیش از ۳۰۰ پرواز در روز در مهرآباد انجام می شود که پیش بینی می کنیم در ایام نوروزی به بیش از ۳۵۰ پرواز نیز افزایش یابد.

وی از تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی در فرودگاه مهرآباد خبر داد و گفت: این ستاد از ۲۵ بهمن فعالیت خود را برای اجرای تمهیدات لازم در فرودگاه مهرآباد آغاز کرده است.

وی درخصوص سفرهای نوروزی گفت: تامین ایمنی و امنیت، ارائه خدمات بهینه فرودگاهی، نظارت بر عملکرد شرکت های هواپیمایی و آماده سازی ترمینال ها، نمازخانه ها، رستوران ها از اولویت های خدمات رسانی به مسافران نوروزی در فرودگاه مهرآباد است.

رستمی با اشاره به تاکید ویژه وزیر راه و شهرسازی به ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی و دستورالعمل های لازم اظهارداشت: آماده کردن فرودگاه جهت پذیرایی از مسافران نوروزی و انجام تمهیدات جهت افزایش بهره وری مورد توجه جدی قرار گرفته و مسئولان فرودگاهی در مدت باقی مانده به سفرهای نوروزی تمام تلاش خود را معطوف به رضایت مسافران کنند.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت: امسال از ماه های قبل فرودگاه اقدام به روانسازی فرآیندهای اعزام و پذیرش مسافر کرده است و می توان گفت تقریبا با آمادگی کامل به استقبال سفرهای نوروزی می رویم.

وی گفت: اصلاح طرح هندسی ترافیک در محدوده فرودگاه، نصب علائم راهنمایی و رانندگی در راستای افزایش ایمنی و اطلاع رسانی ساماندهی ورودی فرودگاه٬ زیبا سازی محوطه و فضای سبز و کاشت گل های فصلی و جدول کاری و پیاده رو سازی در سطح محوطه فرودگاهی، بهسازی و توسعه سرویس های بهداشتی در ترمینال ها و همچنین بهسازی نمازخانه ها از جمله اقداماتی است که به همین منظور در نظر گرفته شده است.

رستمی با اشاره به اینکه همکاران ما در فرودگاه مهرآباد و تمامی ارگان ها و سازمان ها٬ آمادگی ارائه سرویس های رفاهی و خدماتی را به مسافران دارند٬ گفت: شرکت های هواپیمایی باید از قبل به مسافران جهت زمان و ساعت تاخیرات احتمالی پروازها اطلاع رسانی کنند تا مسافران در فرودگاه دچار سردر گمی نشوند و حتما باید نماینده تام الاختیار شرکت هواپیمایی در زمان پرواز در مهرآباد جهت پاسخگویی به مسافران حضور داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز