خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل صندوق حمایت از صنایع الکترونیک منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۹۵۹

با مصوبه مجمع عمومی و حکم وزیر صنعت، وحدت جایگزین " برزو مختاری " در سمت مدیرعاملی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک شد.

" علی وحدت " به مدیرعاملی صندوق حمایت از صنایع الکترونیک منصوب شد / با مصوبه مجمع عمومی و حکم وزیر صنعت، وحدت جایگزین " برزو مختاری " در سمت مدیرعاملی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک، بر اساس این حکم، علی وحدت جایگزین برزو مختاری در سمت مدیرعاملی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک شد.

صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک شرکتی دولتی وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت است که با موضوع سرمایه گذاری ریسک پذیر، خدمات کارشناسی، صدور ضمانت نامه و حمایت مالی و اعتباری از تحقیقات و توسعه بخش خصوصی و تعاونی فعالیت دارد.

مجمع عمومی صندوق متشکل از وزیران صنعت معدن و تجارت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، اقتصاد، دفاع، نیرو، علوم تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان مدیرت و برنامه ریزی کشور است که ریاست مجمع را نیز وزیر صنعت، معدن و تجارت بر عهده دارد.

در حکم نعمت زاده برای وحدت آمده است: با استناد به ماده ۱۳ اساسنامه صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک و صورتجلسه مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۵ بهمن ۹۳ و با عنایت به تعهد و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این صندوق منصوب می‌شوید تا در جهت پیشبرد اهداف اقدام نمایید.

بر اساس این گزارش، همچنین در احکام مشابهی افسانه منصف به عنوان عضو موظف هیات مدیره و افسانه کفایتی به عنوان عضو غیر موظف و جدید هیات مدیره منصوب شدند.

بر این اساس، محسن اتابکی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت و علی اصغر رمزی رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات کشور دیگر اعضای هیأت مدیره صندوق هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز