خبرگزاری کار ایران

اختتامیه جشنواره شکوفا:

عرضه اپلیکیشن‌های تولیدی با نام شهروندان

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۸۲۳

دراین همایش دبیر کانون مهارت‌های رایانه‌ای جشنواره شکوفا سنجش دانش شهروندان درحوزه IT را از مهم‌ترین فعالیت‌های این کانون دانست.

اختتامیه جشنواره شکوفا در سالن همایش‌های کتابخانه ملی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروزدر اختتامیه جشنواره شکوفا که با هدف راهنمایی، دسته بندی و هدایت آثار و فروش طرح‌های برگزیدگان در فن بازار در کتابخانه ملی ایران برگزارشد از ۲۱ نفر برگزیده این جشنواره تقدیر و تشکر شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه چهارشهرداری تهران که متولی کانون موبایل جشنواره شکوفاست در رابطه با روند فعالیت‌های این کانون در جشنواره شکوفا به خبرنگار ایلنا گفت: امسال سومین سالی است که منطقه ۴ میزبان کانون موبایل در جشنواره شکوفاست.

وی افزود: در کانون موبایل دو رویکرد سبک زندگی و فن بازار را پیگیری می‌کنیم. در مقوله سبک زندگی سعی کانون موبایل بر این است که برنامه‌های متنوعی را در هر هفت سر فصل این کانون داشته باشد.

سمانه زمانی گرمسیری در ادامه بیان کرد: در بحثفن بازار نیز علاقه مندان و شهروندانی که شرکت کرده‌اند آثار و اپلیکیشن‌های تولیدی خود را ارائه داده و قرار است این طرح‌ها با نام خودشان عرضه خواهد شد.

همچنین دراین همایش دبیر کانون مهارت‌های رایانه‌ای جشنواره شکوفا سنجش دانش شهروندان درحوزه IT را از مهم‌ترین فعالیت‌های این کانون دانست.

علی اکبر جلالی افزود: این کانون یکی از هفت کانون جشنواره شکوفاست که سه سال پیش با هدف فعالیت‌های اجتماعی در شهرداری تهران آغاز به کار کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز