خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان خبر داد:

ورود لاینر معتبر اروپایی به بندر شهید رجایی

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۲۴۳

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از پهلوگیری کشتی متعلق به خط کشتیرانی مسینا ایتالیا به‌عنوان یکی از معتبرترین خطوط کشتیرانی دنیا در بندر شهید رجایی خبر داد.

ابراهیم ایدنی اظهار کرد: کشتی جولی تیتانیو(JOLLY TITANIO) با ظرفیت ۳ هزار TEU کانتینر متعلق به خط کشتیرانی مسینا ایتالیا در ترمینال کانتینری شماره دو(اسکله شماره۲۷) بندر شهید رجایی پهلو گرفت.

به گزارش ایلنا، ایدنی با بیان این‌که کشتی مذکور مجموعا ۶۴۶ TEU کانتینر تخلیه و ۱۰۰۰ TEU بارگیری دارد، افزود: این کشتی پس از عبور از بنادر بارسلونا، کستلون اسپانیا، جنوا و سالرنو ایتالیا به بندر شهید رجایی آمده است.

وی با بیان این‌که کشتی ایتالیایی از پیشرفته‎ترین کشتی‎های کانتینری رو - رو جهان در سال ۲۰۱۴ است که ۲۸۰ متر طول و ۱۵ متر آبخور دارد، تصریح کرد: در شرایط فعلی، کالاها از طریق خطوط لاینر به صورت مستقیم وارد بندر شهید رجایی می‎شود، در حالیکه پیش از این کالاها نخست به بنادر کشورهای دیگر منتقل و از آنجا با یک کشتی دیگر به ایران حمل می‎شد.

به گفته ایدنی، این تبادل مستقیم محموله‎ها بین ۴۰ تا ۱۰۰ دلار در هر تن هزینه تمام شده کالا را کاهش داده و فعالیت این خطوط کشتیرانی، زمینه توسعه عملیات صادرات، واردات، ترانزیت و ترانشیپ را فراهم می‎سازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز