خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

بنای دولت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان است

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۳۷۶

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اطلاعات و دانش استاندار بوشهر در زمینه ارتباطات و فنآوری اطلاعات فرصت خوبی برای توسعه استان بوشهر است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اطلاعات و دانش استاندار بوشهر در زمینه ارتباطات و فن آوری اطلاعات فرصت خوبی برای توسعه استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، محمود واعظی صبح امروز در نشست هم اندیشی با نخبگان حوزه فناوری اطلاعات استان بوشهر افزود: استاندار بوشهر خود به عنوان فردی کارشناس و علاقمند به حوزه IT شخصا مسائل استان در این حوزه را پیگیری کرده و باید از این فرصت برای توسعه فعالیت‌های فناوری در استان بوشهر استفاده کرد.

حمایت از دانشگاه، پژوهش و شرکت‌های خصوصی دانش بنیان

واعظی بیان کرد: ‌بنای دولت حمایت از دانشگاه، پژوهش، شرکت‌های خصوصی دانش بنیان است و در این زمینه آماده همکاری هستیم.

وی بیان کرد: دولت برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان جدی است و بنا نداریم به عنوان کالای تبلیغاتی از این حمایت استفاده کنیم اما این اقدام دو طرفه است یعنی شرکت‌ها باید طرح‌هایی که منجر به درآمد می‌شوند را معرفی کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بنا نداریم طرح‌هایی که در استان‌‌ها امکان اجرایی شدن دارند به تهران بیاییند لذا فعالان عرصه فناوری در استان‌ها باید طرح‌هایی را تدوین کنند که قابلیت اجرایی شدن در استان‌ها داشته باشند..

واعظی تصریح کرد: ‌ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قطعا از شرکت‌های فناوری حمایت می‌کند اما برای حمایت مطلوب و سازنده باید هدفگذاری طرح‌ها مشخص باشد.

طرح‌های فنآوری با هدف مشخص تدوین شود

وی افزود: در تمام کشورهای دنیا، منابع خود را بدون هدفگذاری هزینه نمی‌کنند لذا ما باید طرح‌های فناوری را با هدف مشخص تدوین و تهیه کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای حمایت مادی، معنوی و فنی از شرکت‌های فناوری دانش‌بنیان آمادگی داریم اما طرح و ایده باید دقیق و مشخص باشد.

کمیته بررسی مشکلات حوزه فنآوری در استان بوشهر تشکیل شود

وی اضافه کرد: پیشنهاد می‌شود کمیته‌ای مشترک از مسئولان استان بوشهر و نماینده وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات برای بررسی مسائل و مشکلات استان بوشهر در حوزه فناوری ارتباطات تشکیل شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تا نوروز امسال با حمایت مسئولان استان بوشهر، ‌دیتا سنتر به استان بوشهر تحویل می‌دهیم و قصد نداریم با دیتا سنتر تجارت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز