خبرگزاری کار ایران

برخلاف انتظار ها؛

وفاداری سهامداران، ارزش سهام ایرآسیا را افزایش داد

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۰۸۳

نه تنها سهام ایرآسیا در بورس کوالالامپور پایین نیامده است بلکه با رشد ۸ درصدی همراه بوده است / ایر آسیا همواره جز شرکتهای هوایی برتر آسیا بوده است و حالا نوبت سهامداران این شرکت است که برای نجات ایر آسیا تلاش کنند.

در حالی که خبرگزاری های دنیا از توقف جستجو برای پیدا کردن لاشه هواپیمای ایر آسیا متعلق به کشور مالزی خبر می دهند نکته جالب این است که نه تنها سهام این شرکت در بورس کوالالامپور پایین نیامده است بلکه با رشد ۸ درصدی همراه بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از رویترز، روز گذشته بعد از اعلام خبر سقوط این هواپیما در ساعات اولیه صبح با آغاز به کار بورس مالی سهام این شرکت ناگهان ۱۲ درصد سقوط کرد و به قیمت ۲.۶۰ رینگیت در هر سهم رسید اما ساعاتی بعد این سهام با رشد ۲.۷۱ درصدی روبرو شد و با پایان ساعت کاری ۷.۸۲ درصد دیگر سهام این شرکت رشد کرد.

شکر یوسف، کارشناس بورس در حوزه شرکتهای هواپیمایی در گفت وگو با رویترز علت رشد سهام این شرکت را با توجه به سقوط یکی از هواپیماهای این ایرلاین، وفاداری سهام داران این شرکت دانست.

همچنین تنی فرناندز، کارشناس بورس میکو ژاپن در گفت و گو با فرانس پرز گفت: من از وفاداری سهامداران این شرکت تعجب نکرده ام چرا که این سهامداران جز خوشبخترین سهامداران شرکتهای بورسی هستند.

مدیران شرکت ایر آسیا از سال ۲۰۰۹ که این شرکت شروع به کار کرد همواره با سود دهی سهام این شرکت مواجه شدند و ایر آسیا همواره جز شرکتهای هوایی برتر آسیا بوده است و حالا نوبت سهامداران این شرکت است که برای نجات ایر آسیا تلاش کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز