خبرگزاری کار ایران

شرکت حمل و نقل ریلی رجاء اعلام کرد؛

تخفیف بلیت قطارهای مسافربری در برخی از مسیرها

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۲۱۲

شرکت حمل و نقل ریلی رجاء اعلام کرد تا ۳۰ دی ماه سال جاری این شرکت در ۲۹ قطار مسافربری خود در برخی از مسیرهای داخلی از ۵ تا ۲۵ درصد تخفیف را برای مسافران در نظر گرفته است.

شرکت های حمل و نقل ریلی مسافربری رجاء، نورالرضا، ریل ترابر سبا، وانیا ریل و راه آهن شرقی بنیاد میزان تخفیف های خود را در برخی از مسیرهای مشخص داخلی اعلام کردند.

به گزارش ایلنا، شرکت حمل و نقل ریلی رجاء اعلام کرد تا ۳۰ دی ماه سال جاری این شرکت در ۲۹ قطار مسافربری خود در برخی از مسیرهای داخلی از ۵ تا ۲۵ درصد تخفیف را برای مسافران در نظر گرفته است.

براساس این گزارش، قطارهای فوق العاده ۳ تهران - مشهد(صندلی معمولی)، فوق العاده ۷ تهران - مشهد(درجه دو خواب)، قطار طوس تهران - مشهد(لوکس ۴ تخته)، قطارهای سبز و سیمرغ تهران - مشهد(ویژه)، فوق العاده ۲ تهران - تبریز(۶ تخته) و فوق العاده یک تهران - مراغه(۶ تخته) بین ۵ تا ۱۵ درصد مشمول تخفیف شدند.

قطارهای مسافربری تهران - ساری(معمولی صندلی و اتوبوسی آنلاین)، تهران - گرگان ۱و۲(۶ تخته معمولی خواب و لوکس ۶ تخته)، قطار تهران - شاهرود(دوطبقه صبا)، قطارهای سمنان - مشهد، شاهرود - مشهد، تهران - نیشابور و تهران - خواف(با واگن های معمولی صندلی)، سریع تهران - مراغه(۶ تخته معمولی خواب)، تهران - میانه۱و۲(اتوبوسی معمولی و تهویه دار)، تندروی پردیس تهران - میانه و تهران - زنجان، قطار کرج - مشهد(۶ تخته معمولی خواب)، قطار تهران - شیراز(پلور سبز) و قطارهای تهران - زاهدان و تهران - یزد - بندرعباس(هر دو لوکس ۶ تخته) نیز با تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصدی به فروش می رسد.

همچنین شرکت حمل ونقل ریلی رجاء از اول آذرماه سال جاری تا اطلاع بعدی به میزان ۲۵ درصد از بهای بلیت در مسیر تهران - پیشوا را به مشتریان خود تخفیف می دهد.

برای سفر با قطارهای تهران - زنجان، عادی تهران - مشهد و فوق العاده یک تهران - مشهد(همگی دو طبقه صبا) نیز در مسیر رفت و برگشت شرکت رجاء تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصد اعمال می شود.

شرکت ریل ترابر سبا نیز اعلام کرده است که تا ۳۰ دی ماه سال جاری به میزان ۵ تا ۳۰ درصد از بهای بلیت در مسیرهای تهران - مشهد و تهران - اهواز و بالعکس را به غیر از برخی از روزهای مشخص تخفیف در نظر گرفته است.

شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا تا ۳۰ دی ماه سال جاری به میزان ۷ تا ۱۰ درصد از بهای بلیت در مسیرهای تهران - مشهد، اصفهان - مشهد، تهران - کرمان، تهران - شیراز و بالعکس به غیر از برخی از روزها به مسافران در این مسیرها تخفیف می دهد.

شرکت وانیا ریل از یکم آذرماه جاری تا ۳۰ دی ماه به میزان ۱۰ تا ۱۵ درصد از بهای بلیت در مسیرهای تهران - مشهد و بالعکس به غیر از برخی از روزهای تعیین شده برای مسافران خود در نظر گرفته است.

همچنین شرکت راه آهن شرقی بنیاد از ۹ آذر ماه تا ۳۰ دی ماه سال جاری به میزان ۱۰ تا ۳۰ درصد از بهای بلیت در مسیر تهران - مشهد و بالعکس و کرمان - مشهد و بالعکس به غیر از برخی از روزها به مسافران این شرکت تخفیف می دهد.

شرکت راه آهن شرقی بنیاد نیز از ۹ تا ۳۰ آذرماه جاری به میزان ۱۰ تا ۳۰ درصد برای مسافران مسیر تهران - مشهد و بالعکس و کرمان - مشهد و بالعکس تخفیف بلیت اعمال می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز