خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها و راه‌های کشور

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۴۶۹

آزادراه مرزن آباد چالوس باند جنوب به شمال، واقع در استان مازندران، از ساعت ۲۲ مورخ ۱۰ آذر ماه تا اطلاع بعدی، به دلیل ریزش کوه مسدود و تردد از محور قدیم مرزن آباد - چالوس انجام می‌شود.

مرکز مدیریت راه های کشور درآخرین وضعیت ترافیکی جاده ها و راه های کشور اعلام کرد: در حال حاضر به استثنای محورهای مسدود و ممنوع بدلیل مداخلات جوی مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

به گزارش ایلنا و به نقل از مرکز مدیریت راه های کشور، بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و سامانه های هوشمند تردد شمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به استتثنای شش محور اعلامی سایر محورهای باز می باشد.

براساس این گزارش محور فرعی شمشک دیزین، واقع در استانهای البرز و تهران، از ساعت ۱۵ روز ۲۹ مهر تا اطلاع بعدی، به دلیل بارش برف مسدود و تردد از محور کرج – گچسر - مرزن آباد انجام می شود.

همچنین محور فرعی پونل خلخال، واقع در استان اردبیل، از ساعت ۱۲ روز ۴ آذر ماه تا اطلاع بعدی، به دلیل بارش شدید برف و احتمابل ریزش بهمن ونبود ایمنی کافی مسدود و تردد از محور اسالم – خلخال انجام می شود.

این گزارش می افزاید: محور فرعی سرو آباد پاوه، واقع در استان کردستان، از تاریخ ۶ آذر ماه تا اطلاع بعدی، به دلیل بارش شدید برف و احتمابل ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی مسدود و تردد از محور سنندج – کامیاران - روانسر – پاوه انجام می شود.

همچنین محور قدیم اصفهان - شهرکرد(گردنه رخ جعفرآباد)، واقع در استان چهار محال و بختیاری، از تاریخ ۱۰ آذر ماه ۹۳ لغایت ۱۵ فرودین ۹۴، به دلیل احتمال ریزش کوه و سقوط بهمن، حدفاصل کیلومتر ۱۷ تا ۲۶، مسدود و تردد از مسیر تونل های رخ ۱ و ۲ انجام می شود.

در این گزارش آمده که آزادراه مرزن آباد چالوس باند جنوب به شمال، واقع در استان مازندران، از ساعت ۲۲ مورخ ۱۰ آذر ماه تا اطلاع بعدی، به دلیل ریزش کوه مسدود و تردد از محور قدیم مرزن آباد - چالوس انجام می شود.

همچنین محور فرعی همدان گنجنامه تویسرکان، واقع در استان همدان، تا تاریخ ۳۱/۱ / ۹۴، به دلیل صعب العبور بودن و نبود ایمنی کافی مسدود و تردد از محورهای همدان - جوکار – تویسرکان و همدان - اسدآباد – تویسرکان انجام می شود.

*** تهران و محورهای منتهی به آن

براساس این گزارش آزادراه تهران قم(باند شرقی)، مقطع واقع در استان تهران، از مورخ ۲۱ مرداد لغایت ۱۳ دی، روزهای هفته به جز بعدازظهر سه شنبه، پنج شنبه و جمعه هر هفته، از ساعت ۷ الی ۱۷، بدلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل محدوده عوارضی تا انتهای حوزه استحفاظی اداره کل راه و ترابری استان تهران، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می شود.

همچنین آزادراه تهران کرج قزوین،(باند جنوبی)، مقطع واقع در استان البرز، از مورخ ۲۴ آبان لغایت ۳۰ آذر، روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت ۹ الی ۱۵ و چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۲ هر هفته بغیر از روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی، بدلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل پل حصارک تا تیر ۲۰۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

بنابر این گزارش مقطع واقع در استان البرز(باند شمالی)، تا مورخ ۳۰ آذر، ساعت ۹ الی ۱۵، بدلیل اجرای عملیات لکه گیری و درزگیری وروکش آسفالت حدفاصل تیر شماره ۲۰۰ به سمت قزوین تا پل کلاک، عبور همزمان با اجرای عملیات، با رعایت جوانب احتیاط انجام می شود. همچنین در همین باند تا مورخ ۳۰ آذر، از ساعت ۲۳:۳۰ الی ۴:۳۰ بامداد، بدلیل اجرای عملیات لکه گیری و درزگیری وروکش آسفالت حدفاصل تیر شماره ۲۰۰ به سمت قزوین تا پل کلاک(باند شمالی)،، عبور همزمان با اجرای عملیات، با رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

در این گزارش آمده که آزادراه کرج تهران، مقطع واقع در استان تهران، از مورخ ۲ اردیبهشت لغایت اطلاع بعدی، شنبه تا چهارشنبه هر هفته، ساعت ۹ الی ۱۶، بدلیل اجرای عملیات لکه گیری حدفاصل کیلومتر ۶ از ایران خودرو، عبور یک در میان(شطرنجی) در باند کندرو اعمال و تردد همزمان با اجرای عملیات، با رعایت احتیاط انجام می شود.

همچنین محور کرج چالوس(کندوان)، واقع در استان البرز، از مورخ ۷ مهر لغایت ۲۰ اسفند، از ساعت ۹ الی ۱۶ و ۲۱ الی ۶ صبح، به دلیل اجرای عملیات بهینه سازی سیستم روشنایی تونل های شماره ۲ و ۳، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز