خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای؛

ساخت مجتمع‌های بین راهی یکی از مهمترین فعالیت های اقتصادی است

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۸۱۰

در حال حاضر ۱۴۴ مجتمع در حال ساخت است که از مجموع مجتمع‌های بین راهی ساخته شده در شبکه راه‌های اصلی در هر ۱۵ کیلومتر یک مجتمع وجود دارد.

مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نشست خبری امروز با اشاره به شناسایی ۳۱۲ منطقه سرمایه‌گذاری در سطح جوار جاده‌های کشور، تاکید کرد: اخیرا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ۳۱۲ منطقه که مناسب سرمایه‌گذاری هستند را به سرمایه‌گذاران جهت انجام فعالیت‌های اقتصادی از جمله ساخت مجتمع های بین‌راهی معرفی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بابک طالبی با اشاره به یکی از مهمترین فعالیت های اقتصادی کنار شبکه آزادراهی کشور، تاکید کرد: ساخت مجتمع‌های بین راهی یکی از مهمترین فعالیت های اقتصادی است که سرمایه‌گذاران می‌توانند به آن ورود کنند و سازمان هم تسهیلاتی را برای سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به این حوزه اختصاص داده است.

وی با اشاره به ساخت مجتمع‌های بین‌راهی در کنار راه‌های فرعی، گفت: متاسفانه در حال حاضر ساخت مجتمع بین‌راهی در جوار راه‌های فرعی که طول آن در کشور ما به بیش از ۴۴ هزار کیلومتر می‌رسد بسیار کم است.

طالبی با اشاره به اقدامات سازمان راهداری برای ترغیب سرمایه‌گذاران در جهت ورود و سرمایه‌گذاری در این حوزه از اختصاص بسته های حمایتی با تسهیلات ویژه خبر داد و گفت: سازمان علاوه بر اینکه تسهیلاتی را برای ورود سرمایه گذاران به این حوزه در نظر گرفته است ساخت مکان‌هایی که صرفه اقتصادی دارد مانند رستوران را بر عهده سرمایه‌گذار قرار می دهد و ساخت سایر مکان ها مانند سرویس های بهداشتی و نمازخانه ها که توجیه اقتصادی ندارند را سازمان از محل منابع داخلی خود می سازد.

مدیرکل دفتر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به وضعیت پراکنش مجتمع های بین راهی در جوار شبکه ازادراهی، بزرگراهی، راه های اصلی و فرعی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۴۴ مجتمع در حال ساخت است که از مجموع مجتمع‌های بین راهی ساخته شده در شبکه راه‌های اصلی در هر ۱۵ کیلومتر یک مجتمع وجود دارد.

وی ادامه داد: همچنین در شبکه بزرگراهی کشورمان در هر ۲۳ کیلومتر یک مجتمع، در شبکه آزادراهی کشورمان در هر ۳۷ کیلومتر یک مجتمع و. در شبکه راه های فرعی در هر ۲۷۲ کیلومتر یک مجتمع ساخته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز