خبرگزاری کار ایران

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان کشتیرانی و بانک تجارت

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۲۷۴

دولت غرب با ارائه مدل های مختلف و اعمال فشار مضاعف به کشور خصوصا ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران قصد داشتند این ناوگان را زمین گیر کنند اما با یاری خدا و تلاش کارکنان ناوگان ملی توانستیم تا کنون مقاومت کنیم.

تفاهم نامه همکاری میان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و بانک تجارت به منظور ارائه خدمات و تسهیلات بانکی بر اساس آخرین سیاست های پولی و اعتباری بانکی کشور منعقد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، این تفاهم‌نامه طی مراسمی به امضای محمد حسین داجمر رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و محمد ابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت رسید.

در این مراسم مدیر عامل بانک تجارت با تقدیر از زحمات کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در شرایط تحریم گفت: تنها شاخه حمل و نقل فعال در کشور حمل و نقل دریایی و خصوصا کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران است که با زحمات و تلاش ناوگان ملی درسالهای سخت تحریم کلیه محمولات کشور جابجا می شود.

محمد ابراهیم مقدم با بیان اینکه مدیریت ناوگان ملی کشور در شرایط تحریم بسیار دشوار است افزود: خوشحالیم از اینکه تمام محمولات کشور از طریق کشتیرانی حمل می شود و این قابل تقدیر است چرا که هماهنگی و مدیریت جابجایی محمولات از طریق ناوگان ملی که از تمامی جهات دچار تحریم است کاری بس بزرگ و دشوار است.

وی با اشاره به اینکه بانک تجارت افتخار دارد با ارائه خدمات بانکی به کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به عنوان ناوگان ملی کمک کند گفت: بانک تجارت و دیگر بانک ها نیز باید بتوانند همانند شما که در شرایط سخت کشور تحریم ها را به فرصت تبدیل کرد عمل کنند.

مدیرعامل بانک تجارت با تاکید بر اینکه خدمت کردن به ناوگان ملی افتخار ماست گفت: بانک تجارت در قالب این تفاهم نامه قصد دارد با تسهیل در روند فعالیت های بانکی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران رضایت این شرکت را فراهم کند.

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم با قدردانی از بلند نظری و دید مثبت بانک تجارت که زمینه همکاری جدیدی را میان دو مجموعه فراهم کرده است گفت: ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با ورود به ششمین سال تحریم های دول غربی، هم اکنون حدود۷۰-۸۰ درصد حمل محمولات کانتینری کشور را به عهده دارد.

محمد حسین داجمر با بیان اینکه دولت غرب و قدرت جهانی با اعمال تحریم هایشان در چند سال اخیر مدل جدیدی از مدیریت جهانی را در جهان پیاده و امتحان کردند گفت: دولت غرب با ارائه مدل های مختلف و اعمال فشار مضاعف به کشور خصوصا ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران قصد داشتند این ناوگان را زمین گیر کنند اما با یاری خدا و تلاش کارکنان ناوگان ملی توانستیم تا کنون مقاومت کنیم.

وی با تاکید براینکه داشتن ناوگان دریایی و تقویت آن تا چه میزان می تواند به استقلال کشور کمک کند گفت: بنگاه های بزرگ و اصلی کشور باید وضعیت فعلی تحریم و حتی شرایط پس از تحریم ها را مد نظر داشته باشند و برای هر گونه شرایطی خود را آماده کنند.

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: خوشبختانه مذاکرات فعلی ژنو شرایط و فضای آرامی را بوجود آورده و تحریم های جدیدی وضع نشده است اما باید پیش بینی کنیم چنانچه شرایط تغییر کرد بنگاههای اقتصادی کشور بتوانند راههای هدایت و مدیریت اقتصاد مقاومتی را اعمال کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز