خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد مستضعفان در بازدید از آزادراه تهران - شمال:

بلندترین تونل خاورمیانه در این آزاد راه قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۶۱۸

تعریض جاده چالوس هم در دست اقدام است و دو مشاور ایرانی برای این پروژه انتخاب کردیم که یکی از این مشاوران برای مذاکره با شرکت ساخت معرفی شده است و دیگری هم به زودی به شرکت ساخت معرفی می شود.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه مجموعه‌ای از شرایط باعثتاخیر در ساخت آزادراه تهران - شمال شد گفت: در حال حاضر اراده مشترکی بین وزارت راه و شهرسازی، دولت و بنیاد مستضعفان برای آزادراه تهران - شمال وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد سعیدی‌کیا در جلسه‌ای که قبل از بازدید از قطعه یک آزادراه تهران - شمال که با حضور وزیر راه و شهرسازی معاون اول رئیس جمهور، مدیرعامل شرکت ساخت، نمایندگان استان مازندران و جمعی از مقامات مسئول در اجرای این آزادراه گفت: وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان یادداشت تفاهمی را به انعقاد رسانده‌اند که در این تفاهم‌نامه بین این دو نهاد به تفاهم‌هات خوبی رسیده ایم.

وی با تاکید بر اینکه قطعه یک آزادراه تهران - شمال ظرف مدت دو سال به افتتاح می‌رسد اظهار کرد: قسمتی از قطعه یک آزادراه تهران - شمال که با فاینانس چینی ساخته می شود و به همان میزان کار را انجام می دهیم اما بقیه پروژه با پیمانکار ایرانی انجام می شود.

وی با بیان اینکه مشکل حادی برای تامین مالی قطعه یک نداریم ادامه داد: قطعه ۴ هم در فصل مناسب تمام می شود.
رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به تعریض جاده چالوس گفت: همزمان با ساخت و تکمیل قطعات یک و چهار تعریض جاده چالوس هم در دست اقدام است و دو مشاور ایرانی برای این پروژه انتخاب کردیم که یکی از این مشاوران برای مذاکره با شرکت ساخت معرفی شده است و دیگری هم به زودی به شرکت ساخت معرفی می شود.

سعیدی‌کیا درباره بلندترین تونل خاورمیانه که در این آزادراه ساخته خواهد شد گفت: تونل البرز با طول ۱۰۰ کیلومتر از بزرگترین تونل‌های دنیا و بزرگترین تونل در خاورمیانه است که ساخت این تونل هم در دست اجراست.

سعیدی کیا ادامه داد: ساخت تونل البرز در قطعه ۲ هم با پیمانکاران ایرانی در حال ساخت است که سمت جنوب این تونل فعال شده و سمت شمال آن هم به زودی فعال خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز