خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مسکن مهربنیاد مسکن انقلاب اسلامی؛

۴۳ هزار میلیارد تومان برای پروژه های مسکن مهر پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۱۱۱

خط اعتباری از ابتدا برای مسکن مهر ۴۸ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود، اما امسال دولت دو هزار میلیارد تومان به آن اضافه کرد.

مدیرکل مسکن مهربنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: قرارداد ساخت و تکمیل واحد های مسکونی مهر تاکنون به میزان ۴۷ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان امضا شده و حدود ۴۳ هزار میلیارد تومان آن پرداخت شد.

گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، امید محمدی افزود: خط اعتباری از ابتدا برای مسکن مهر ۴۸ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود، اما امسال دولت دو هزار میلیارد تومان به آن اضافه کرد.

وی اظهارداشت: قرار بود دو میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در چارچوب طرح مهر در سطح کشور ساخته شود و سهمیه شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت، اکنون ۶۰ درصد واحدها به مرحله فروش اقساطی و پرداخت قسط رسیده است.

محمدی یادآورشد: براساس اطلاعات در کل کشور ۴۰ درصد افرادی که در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت از مسکن مهر بهره مند شده اند، دفترچه های قسط خود را دریافت کردند.

به گفته وی، چنانچه آخرین مرحله از ساخت یک واحد مسکونی را استقرار افراد در آن و آغاز باز پرداخت اقساط تسهیلات بانکی در نظر گرفته شود، حدود نیمی از پروژه مسکن مهر به پایان رسیده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: واحدهای باقی مانده از مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت دارای پیشرفت فیزیکی ۷۰ تا ۸۰ درصدی هستند و انتظار می رود تحویل واحدهای مسکن مهر در سال آینده به پایان برسد.

محمدی درعین حال پیش بینی کرد: تعدادی از پروژه های مسکن مهر در شهرهای یاد شده در موعد مقرر به پایان نرسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز