خبرگزاری کار ایران

مدیر کل برنامه ریزی مسکن وزارت راه و شهرسازی در گفتگو با ایلنا:

بانک مرکزی پاسخ وام۸۰ میلیونی را به طور رسمی نداده است

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۴۶۸

پیشنهادهای وزارت راه و شهرسازی برای ارائه وام‌های هشتاد میلیون تومانی به متقاضیان به بانک مرکزی ارائه شده است اما هنوز بانک مرکزی جواب رسمی خود را اعلام نکرده است.

مدیر کل برنامه ریزی مسکن وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه جزییات تسهیلات صندوق پس‌انداز یا همان وام هشتاد میلیون تومانی کمک هزینه خرید مسکن را به بانک مرکزی ارائه کرده‌ایم گفت: پیشنهادهای وزارت راه و شهرسازی برای ارائه وام‌های هشتاد میلیون تومانی به متقاضیان به بانک مرکزی ارائه شده است اما هنوز بانک مرکزی جواب رسمی خود را اعلام نکرده است.

علی چگینی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ادامه داد: جزییات شرایط دریافت وام هشتاد میلیون تومانی، نحوه بازپرداخت آن، نرخ‌های بهره این تسهیلات و گروه‌های هدف ارائه این وام را به بانک مرکزی ارائه کرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه گروه‌های هدف این وام و به دنبال آن نحوه بازپرداخت و نرخ سود تسهیلات یکی نیست گفت: قطعا با توجه به اینکه چندین گروه هدف برای وام‌های هشتاد میلیون تومانی در نظر گرفته‌ایم نرخ سود و دوره بازپرداخت برای هر گروه متفاوت خواهد بود.

چگینی تاکید کرد: این برنامه حمایتی وزارت راه و شهرسازی است که شامل دهک‌های اول ضعیف جامعه نمی‌شود و مسکن کم‌درآمدها نیست. گروه هدف وام‌های هشتاد میلیون تومانی خانه اولی‌ها با شرایط خاص هستند اما برای سایر مردم هم امکان ارائه این وام‌ها با شرایط دیگری وجود دارد.

وی ادامه داد: هنوز درصد نرخ بهره وام برای گروه‌های مختلف و دوره بازپرداخت آن نهایی نشده است و در صورت نهایی شدن و اعلام جواب بانک مرکزی جزییات شرایط را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز