خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی رسانه ملی درصدد اعتمادسازی‌ست

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۶۸۷

گفته می‌شود اعتمادسازی بین مخاطبان و روابط‌ عمومی، حرکت به سمت روابط عمومی دیجیتال و بهره‌گیری از فن‌آوری‌های نوین و گسترش فعالیت باشگاه مخاطبان از اولویت‌های روابط عمومی رسانه ملی در دور جدید است.

رئیس حوزه ریاست سازمان صدا و سیما در مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید اداره کل روابط عمومی این سازمان، نقش روابط عمومی را در چابک‌سازی فعالیت‌های رسانه ملی موثر دانست.

به گزارش ایلنا، رضا شاکری ضمن تاکید بر حفظ جایگاه روابط عمومی در ساختار جدید سازمان گفت: درصدد تقویت جایگاه روابط عمومی به‌عنوان بازویی برای اجرای طرح چابک‌سازی و کیفی‌سازی فعالیت‌های سازمان در دوره جدید مدیریت کلان رسانه ملی هستیم.

وی با قدردانی از تلاش‌های سهرابی در دوره تصدی بر این اداره کل، تلاش‌های او را در این جایگاه منشا اثر دانست.

شاکری با اشاره به سابقه آشنایی با نعمتی، وی را کار‌شناسی پژوهشگر معرفی کرد که روابط عمومی را به‌صورت علمی آزموده است و تجربیاتش در دانشگاه در ارتقای فعالیت‌ها کمک موثری خواهد بود.

نعمتی نیز در این مراسم ضمن قدردانی از اعتماد سرافراز و رئیس حوزه ریاست سازمان به وی، اظهار امیدواری کرد بتواند ماموریت‌های محوله را به نحو مطلوب به انجام برساند.

نعمتی؛ تلاش‌های سیدتقی سهرابی را در امر روابط عمومی مطلوب و اثرگذار دانست و برنامه‌های خود را، تقویت و ارتقای این تلاش‌ها معرفی کرد.

وی؛ گسترش ارتباطات برون سازمانی و درون سازمانی را از اولویت‌های کاری خود اعلام کرد و افزود: روابط عمومی باید مشاوری امین با تکیه بر رصد محیط بیرونی برای سازمان باشد و نتایج تحلیل بازتاب عملکرد سازمان را به بدنه مدیریت اصلی سازمان منعکس کند تا در تصمیم‌گیری‌ها موثر واقع شود.

وی باتوجه به تلاش‌های صورت گرفته در یک دهه گذشته در روابط عمومی تاکید کرد: این تلاش‌ها نشان داده است که روابط عمومی می‌تواند در انجام دادن ماموریت‌های مهم موفق عمل کند.

وی در ادامه، اعتمادسازی بین مخاطبان و روابط‌ عمومی، حرکت به سمت روابط عمومی دیجیتال و بهره‌گیری از فن‌آوری‌های نوین و گسترش فعالیت باشگاه مخاطبان را از دیگر اولویت‌های روابط عمومی در دور جدید برشمرد.

در پایان این مراسم، از تلاش‌های سیدتقی سهرابی، مدیرکل سابق روابط عمومی سازمان، قدردانی شد.

داوود نعمتی انارکی؛ دکترای علوم ارتباطات و عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیماست. برخی از مسئولیت‌های قبلی وی در سازمان به شرح زیر است:

_ معاون آموزش، پژوهش و فناوری دانشکده ارتباطات دانشگاه صدا و سیما؛

_ رئیس مرکز علمی کاربردی رسانه در سال‌های ۱۳۸۵ - ۱۳۸۶؛

_ مدیرگروه رسانه دانشکده ارتباطات در سال‌های ۱۳۸۲ - ۱۳۸۳؛

_ مسئول پروژه طرح ملی ۱۶۲ صدا و سیما که در سال ۱۳۸۰ به بهره‌برداری رسید؛

_ مدیر نمونه سازمان در جشنواره شهید رجایی ۱۳۸۱؛

_ سابقه ده ساله فعالیت در پست‌های روابط عمومی در سازمان ۱۳۷۲ - ۱۳۸۳؛

_ استاد و پژوهشگر نمونه دانشگاه صدا و سیما.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز