خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه یک سیما:

صدا و سیما برای تبلیغ کتاب هیچ پولی نمی‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۸۷۰

کتاب تنها کالای فرهنگی است که ما در همه برنامه‌هایمان رایگان ان را تبلیغ می‌کنیم و هیچ وقت هم پول نگرفیتم و چنین مسئله‌ای اصلا درست نیست و از قول من شدیدا تکذیب کنید.

رسانه‌ی ملی به زغم تمام کارشناسان حوزه‌ی کتاب؛ هرگز اقدام ارزشمندی برای برنامه‌سازی در بخش کتاب انجام نداده است. مرور شتاب‌زده یک یا چند کتاب خاص که بیشتر سلیقه‌ی مدیران و احتیاط‌های مدیریتی آنها را در پشتوانه‌ی خود دارد؛ برنامه‌سازی برای کتاب محسوب نمی‌شود. اگرچه این رسانه به همین حجم از برنامه‌سازی کفایت کرده و از آن دفاع سفت و سختی می‌کند. البته دو یا چند برنامه‌ی بسیار محدود در این رسانه در زمینه‌ی کتاب در دست تولید است اما ساختار این برنامه‌ها نشان از فشارهای مالی وارد بر برنامه‌سازان این برنامه‌ها دارد.

مهدی فرجی(مدیر شبکه اول سیما) در یک گفتگوی بسیار کوتاه؛ البته مانند همیشه دفاع سفت و سختی از سیاست‌های رسانه خود کرد و به خبرنگار ایلنا گفت: هرگز صدا و سیما به تهیه‌کنندگانی که برای کتاب برنامه‌سازی می‌کنند، نگفته که باید برای تبلیغ کتاب باید از ناشران پول بگیرند. این موضوع را قویا تکذیب می‌کنیم.

وی ادامه داد: کتاب تنها کالای فرهنگی است که ما در همه برنامه‌هایمان رایگان آنرا تبلیغ می‌کنیم و هیچ وقت هم پول نگرفیتم و چنین مسئله‌ای اصلا درست نیست.

ایلنا این بحثرا ادامه داده و با دیگر دست‌اندرکاران کتاب گفتگو خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز