خبرگزاری کار ایران

بازیگر سریال مدینه در گفتگو با ایلنا:

متفاوت بودن مهمترین اصل در بازیگری است

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۹۴۱

در سینما اثر فعل مهم‌تر است تا خود فعل اما در تلویزیون خود فعل مهم‌تر است. در تلویزیون فقط چهره بازیگر به شکل بسته دیده می‌شود و من به عنوان بازیگر زیاد قدرت مانور ندارم. آزادی عمل و دیالوگ گفتن در سینما بیشتر از تلویزیون است.

آناهیتا افشار(بازیگر جوان سینما) این روز‌ها علاوه بر آنکه فیلم سینمایی برف را روی پرده سینما‌ دارد؛ سریال مدینه نیز با بازی وی(به نقش همسر مهرداد صدیقیان) بعداز افطار از شبکه اول سیما پخش می‌شود.

افشار در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با اشاره به دلایل پذیرش بازی در سریال مدینه گفت: یکی از اصلی‌ترین دلایل حضور در این سریال پخش آن در ماه مبارک رمضان بود که زمان بسیار خوبی برای دیده شدن سریال است و بیننده‌ی خوبی هم دارد. از طرف دیگر سیروس مقدم؛ کارگردان و سعید نعمت‌الله؛ فیلمنامه‌نویس سریال هم بسیار حرفه‌ای هستند. مجموعه‌ی بازیگران هم حرفه‌ای هستند.

وی ادامه داد: اگر فرصت کافی وجود داشت این سریال بهتر می‌توانست از کار دربیاید و اگر هر روز پخش نمی‌شد؛ بسیار بهتر بود.

افشار با اشاره به اینکه این سریال همچنان در مرحله فیلمبرداری است؛ افزود: کاش ساخت سریال‌ها چند ماه جلو‌تر از ماه رمضان آغاز شود. در این‌صورت کار بسیار بهتر می‌شد. وقتی هر روز سریال پخش می‌شود؛ قطعا کارگردان و فیلمنامه‌نویس هم مجبورند زیاد سخت نگیرند.

افشار با اشاره به گریم خود در سریال مدینه گفت: روز اول به من گفتند قرار است فقط یک سیم اورتودنسی روی دندان‌هایم قرار بگیرد اما در هنگام اجرا متوجه شدم که قالب کاملی است که دندان‌های مرا کاملا می‌گرفت و حتی شکل فک و دهان من را دفرمه کرده بود طوری‌که کسی مرا نمی‌شناخت. بعداز بازی در این سریال بسیاری مرا نشاختند. از طرف دیگر شخصیتی که من در سریال مدینه بازی می‌کنم را نه کسی در سریال دوست دارد و نه در بیرون از آن.

بازیگر سریال مدیه با اشاره به تفاوت بازی در سینما و تلویزیون گفت: در سینما بازیگران دستشان باز‌تر است. در تلویزیون قاب بازیگر کوچک‌تر از سینماست و از نظر میزانسن دست بازیگر بسته است. از طرف دیگر نوع بیان روابط در تلویزیون بسیار محدود است.

افشار افزود: در تلویزیون نماد ناراحتی این است که حتما گریه کنیم و گریه هم حتما باید همراه با اشک باشد. همین امر باعثشده من هر روز قرص مسکن بخورم درحالیکه در سینما می‌توانم گریه نکنم و با بغض دیالوگم را بگویم. زیرا این کار بیشتر دیده می‌شود. در سینما اثر فعل مهم‌تر است تا خود فعل اما در تلویزیون خود فعل مهم‌تر است.

بازیگر سریال مدینه افزود: در تلویزیون بیشتر فقط چهره بازیگر به شکل بسته دیده می‌شود و من به عنوان بازیگر زیاد قدرت مانور ندارم در سینما نوع آزادی عمل و دیالوگ گفتن بسیار بیشتر از تلویزیون است.

افشار؛ نقش خود در سریال مدینه را بسیار دوست دارد و می‌گوید: برای یک بازیگر مهم‌ترین مسئله متفاوت بودن است حتی به قیمت زشت شدن و دوست نداشته شدن. متفاوت بودن مهمتر از هر چیزی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز