خبرگزاری کار ایران

با مشارکت سپاه و صدا و سیما؛

سریال «کابوس نتانیاهو» ساخته می‌شود

کد خبر : ۱۸۴۲۹۳

سریال تلویزیونی «کابوس نتانیاهو»؛ براساس زندگی سرلشگر شهید دکتر حسن تهرانی مقدم ساخته می‌شود.

تفاهم نامه‌ ساخت سریال «کابوس نتانیاهو» میان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شبکه سه سیما امضا شد.

به گزارش ایلنا؛ سریال تلویزیونی «کابوس نتانیاهو»؛ براساس زندگی سرلشگر شهید حسن تهرانی مقدم ساخته می‌شود.

حمید مقدم فر(معاون فرهنگی هنری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) در مراسم امضای توافقنامه ساخت آن گفت: ملت‌ها و کشور‌ها معمولا با اسطوره‌ها و قهرمانان خود ارتباط برقرار و با فروغ روشن حرکت آن‌ها، راه خود را پیدا می‌کنند.

وی افزود: بعداز پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ما صاحب اسطوره‌ها و قهرمانان بزرگی شد، که باید شناخته شوند و مسلما هویت بخشی از جامعهٔ ما به واسطهٔ آن‌ها تقویت می‌شود.

مقدم فر تصریح کرد: در دنیا ملت‌های زیادی اسطوره و تاریخ ندارند و برای هویت بخشی مجبور هستند، افسانه‌هایی را در باره شخصیت‌های خیالی بسازند در حالی که ما در تاریخ پس از انقلاب اسلامی اسطوره‌هایی برای ارائه داریم که زندگی هر یک از آنان سرشار از رمز و راز‌های هویت بخشی است.

وی گفت شهید تهرانی مقدم با نهادینه کردن توانمندی‌های فنی و تخصصی خود به اهداف بلندی که در ذهن داشت رسید و امروز وظیفه ما ثبت حماسه‌هایی است که امثال شهید تهرانی مقدم آفریدند.

رئیس مرکز سیمافیلم نیز در این مراسم ساخت سریال زندگی شهید حسن تهرانی مقدم را افتخاری برای رسانه ملی عنوان کرد و گفت: امیدواریم سیما فیلم با تولید این مجموعه فاخر بتواند گوشه‌ای از دین خود را به الگو‌ها و اسطوره‌های دفاع مقدس ادا کند.

وی گفت بنا داریم کار تولید سریال شهید تهرانی مقدم را تا ابتدای سال ۱۳۹۵ به پایان برسانیم تا این مجموعه در شبکه سه سیما پخش شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز