خبرگزاری کار ایران

پایتخت۳ و سه ستاره پربیننده‌شدند / تکرار /

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۶۸۳

مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۳» موفق شده بیش از دیگر برنامه‌های نوروزی مخاطبان را پای تلویزیون بنشاند. بسیاری از مردم ساعات پایانی سال را به تماشای برنامه «سه ستاره» با اجرای احسان علیخانی نشسته‌اند.

ایلنا: ویژه برنامه «سه ستاره» و مجموعه «پایتخت ۳» بیشترین مخاطب را در بین برنامه‌های نوروزی رسانه ملی به خود جلب کردند.

به گزارش ایلنا طبق نظراتی که در بخش ارتباطات مردمی سازمان صدا و سیما ثبت می‌شود، مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۳» موفق شده بیش از دیگر برنامه‌های نوروزی مخاطبان را پای تلویزیون بنشاند. مخاطبان از بازی بازیگران این مجموعه، فیلم نامه و روند طنز آن، کارگردانی و زمان پخش آن نسبت به دیگر مجموعه‌های نوروزی بیشتر اظهار رضایت داشته‌اند. بسیاری از سوالاتی که در باره پایتخت ۳ از کار‌شناسان مستقر در سامانه ۱۶۲ می‌شود نیز، زمان تکرار آن بوده است. برخی تماس‌های انتقادی هم به تداخل ساعت پخش سریال‌های نوروزی مربوط بوده است.

همه مجموعه‌های نوروزی تلویزیون در دو نوبت دیگر در‌‌ همان شبکه‌ها روی آنتن می‌روند.

بتا بر اعلام واحد ارتباطات مردمی روابط عمومی(سامانه ۱۶۲) تماس‌های مردمی حاکی است بسیاری از مردم ساعات پایانی سال را به تماشای برنامه «سه ستاره» با اجرای احسان علیخانی نشسته‌اند. آنان از میهمانان دعوت شده به این برنامه و روند برنامه نیز اظهار رضایت کرده‌اند. سه ستاره تولید شبکه سه، با اجرای احسان علیخانی در ساعات پایانی سال ۹۲ و تا لحضات اولیه سال ۹۳ روی آنتن رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز