خبرگزاری کار ایران

دارابی:

شبکه ها در تولید برنامه های نوروز رقابت سختی دارند

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۶۲۸

تلاش می کنیم تلویزیون در این ایام مجموعه رنگین برنامه های نوروزی لحظاتی شاد برای مردم کشورمان رقم زند و خوشبختانه مردم به رسانه ملی محبت دارند و آن را از خود می دانند.

ایلنا: معاون سیما، در بازدید از مراحل تولید مجموعه ۱۳ قسمتی " روزای بد، بدر " با عوامل تولید این مجموعه گفت وگو کرد.

به گزارش ایلنا دارابی در این بازدید ابتدا از سعید آقاخانی برای ساخت فیلم سینمایی " لامپ ۱۰۰ "(به نمایش درآمده در جشنواره فیلم فجر) قدردانی و این فیلم را کاری ارزنده توصیف کرد و بر حمایت تلویزیون در تولید مجموعه ها و تله فیلم های اجتماعی نظیر لامپ ۱۰۰ تاکید کرد.
دکتر دارابی همچنین با قدردانی از عوامل تولید مجموعه " روزای بد، بدر " گفت: سریال نوروزی شبکه سه سیما به لحاظ داستان خوب، حضور بازیگران باتجربه، کارگردانی و عوامل فنی قابل توجه است و امیدواریم مردم هم از آن رضایت داشته باشند.
وی با اشاره به داستان مجموعه گفت: داستان سریال درباره قشر زحمت‌کش سرایداران مدرسه هاست و همه ما بهترین سال های عمر خود را درکنار این قشر گذرانده ایم و خاطرات خوبی از باباهای مدرسه داریم.
معاون سیما در ادامه از رقابت تنگاتنگ شبکه ها در تولید مجموعه های نمایشی خبر داد و افزود: رقابت فشرده شبکه ها در تولید برنامه های طنز، مسابقات جذاب، پخش فیلم های سینمایی، برنامه های معارفی و مستندهای روز دنیا کار ما را در انتخاب برترین‌های نوروزی سخت‌تر خواهد کرد.
دکتر دارابی همچنین تلاش همکاران خود را در زمینه تهیه جدول پخش کامل با زمان بندی خوب، ستودنی توصیف و اضافه کرد: در ۲۰ شبکه تلویزیونی همکاران ما با زمان‌بندی های دقیق به گونه‎ای برنامه ریزی کرده‌اند که هر شخص با هر سلیقه و در هر سن به شبکه مجازی دلخواه خود دسترسی خواهد داشت.
وی گفت: تلاش می کنیم تلویزیون در این ایام مجموعه رنگین برنامه های نوروزی لحظاتی شاد برای مردم کشورمان رقم زند و خوشبختانه مردم به رسانه ملی محبت دارند و آن را از خود می دانند.

معاون سیما پخش ۴ سریال ویژه نوروز و آماده کردن ۱۲۶ فیلم سینمایی ایرانی و خارجی برای نوروز امسال را حاصل تلاش های گسترده همکارانش در صدا و سیما دانست.

در بازدید از مجموعه نوروزی شبکه سه سیما، ساکنان و اهالی محل استقرار لوکیشن با استقبال از معاون و مدیران سیما لحظاتی با دکتر دارابی گفت و گو کردند. یکی از اهالی محل در گفت وگو با معاون سیما گفت: از زمانی که این گروه در محله ما مستقر شده اند متوجه شده ایم که فیلم‎سازی چه کار سختی است و همکاران شما برای پرکردن آنتن و تهیه برنامه ها چه زحمتی می کشند.

«روزای بد، بدر» داستان زندگی سرایداری را روایت می کند که پس از ۳۰ سال فعالیت در آستانه بازنشستگی قرار دارد و تصمیم به جا به جایی می گیرد. فرزند او در آستانه ازدواج است و قرار بوده مراسم عروسی او را در مدرسه بگیرند. در این میان ماجراهایی برای وی و خانواده اش پیش می آید.
این مجموعه در طول ایام نوروز هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه سیما می رود.
عوامل این سریال نوروزی عبارتند از: نویسنده: برزو نیک نژاد / کارگردان: سعید آقا خانی / تهیه کننده: ایرج محمدی و مهران مهام و بازیگران: هومن برق نورد، مریم امیر جلالی، غلامرضا نیکخواه، مهرناز بیات، امیر رضا میر آقا، بیژن بنفشه خواه، مهران رجبی و بازیگر خردسال محمد رضا شیر‌خانلو

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز